نماد آخرین خبر

پیکرهای ۲ جوان در سرپل‌ذهاب کشف شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
پیکرهای ۲ جوان در سرپل‌ذهاب کشف شد

ایرنا/ فرمانده انتظامی سرپل‌ذهاب تایید کرد که اجساد ۲ جوان ۲۰ و ۲۲ ساله با هویت معلوم در نزدیکی روستای الیاسی این شهرستان کشف شده است.

سرهنگ نوذر نظری،  فرمانده انتظامی سرپل‌ذهاب افزود: عوامل انتظامی شهرستان سرپل ذهاب در پی دریافت خبر وقوع قتل ۲ جوان در دشت‌ذهاب که اهل روستای الیاس محمود از توابع این شهرستان بودند بلافاصله به همراه دادستان عمومی و انقلاب در محل حاضر شدند.
وی اظهار کرد: ماموران با حضور در صحنه با اجساد ۲ جوان با هویت معلوم مواجه شدند که هر کدام با شلیک چندین گلوله به قتل رسیده اند.
فرمانده انتظامی سرپل ذهاب گفت: بر اساس دستورات قضایی صادر شده بررسی‌های فنی توسط تیم آگاهی پلیس شهرستان و یک تیم اعزامی از استان کرمانشاه و همچنین موضوعات فنی توسط تیم کارشناسی سلاح و مهمات در دست اقدام است.
نظری با بیان اینکه جمع آوری اطلاعات و ادله از شواهد و قرائن موجود در محل وقوع جرم و با استفاده از تحقیقات محلی توسط کارآگاهان پلیس شهرستان انجام گرفت، گفت: بررسی‌های فنی و کارشناسی برای شناسایی و دستگیری سریع مجرمان توسط تیم پلیس آگاهی درحال انجام است.
او اضافه کرد: پلیس شهرستان به صورت شبانه روزی در تلاش است که هرچه سریعتر عامل یا عاملان قتل این ۲ جوان را شناسایی و دستگیری کند.
فرمانده انتظامی سرپل ذهاب از مردم خواست اخبار موثق مربوط به این حادثه را فقط از طریق رسانه‌های معتبر دنبال کرده و از پرداختن و دامن زدن به هرگونه شایعه‌ای در این خصوص اجتناب نمایند.
نظری افزود: نتایج تحقیقات از طریق مراجع قضایی و انتظامی به اطلاع مردم خواهد رسید از این رو از مردم می‌خواهیم به اخبار نادرست و شایعات بی اساس توجه نکنند.
شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

آخرین خبر کرمانشاه در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/kermanshah.today