نماد آخرین خبر

حضور سفیران کریمه در بیش از ۲۰ نقطه استان سیستان‌وبلوچستان

منبع
فارس
بروزرسانی

فارس/ سفیران کریمه اهل‌بیت با حضور در شهرستان‌های زاهدان، زابل و نیمروز استان سیستان و بلوچستان به اجرای برنامه‌های متنوع نظیر حضور در مدارس، عیادت از بیماران، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی از گلزار شهدا، حضور در ادارات و اجرای برنامه‌های عزاداری در مساجد و حسینیه‌ها پرداختند.

کاروان سفیران کریمه به همراه پرچم متبرک حرم مطهر با حضور در شهرستان‌های زاهدان، زابل و نیمروز استان سیستان و بلوچستان برنامه‌های متنوعی را در سطح این استان اجرا کردند. حضور در دبیرستان دخترانه علویه، دبستان امیرالمؤمنین (ع)، دبیرستان دخترانه فاطمةالزهرا (س) و دبیرستان دخترانه زنده‌یاد اسماعیل بامری زاهدان، دبیرستان دخترانه کوثر و دبیرستان دخترانه عفت شهرستان نیمروز، دبیرستان دخترانه حضرت رقیه (س)، دبستان شهید تندگویان و مدرسه راهنمایی صادقی‌نژاد زابل و مدرسه رهنمایی نماد ایران و توزیع متبرکات فاطمی در میان دانش‌آموزان، اجرای برنامه‌های معرفتی و شخصیت‌شناسی حضرت معصومه (س) به همراه تقدیر از دانش‌آموزان برگزیده بخشی از برنامه‌های سفیران کریمه در این استان بود.
همچنین دیدار با خانواده شهدا از جمله شهید مدافع امنیت حاج‌محمد گلدوی، شهید ابوالفضل جهانی از شهدای اخیر استان، شهید محمد سرگلزایی و شهید صفر سارانی از دیگر فعالیت هی سفیران کریم در استان سیستان و بلوچستان بود. سفیران کریمه اهل‌بیت در استان سیستان و بلوچستان به عزاداری به مناسبت سالروز شهادت کریمه اهل‌بیت(س) در مسجد حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها شهرستان زاهدان، مسجد جامع و مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهرستان نیمروز، هیئت چهارده‌معصوم علیهم‌السلام زابل، مسجد روستای محمدآباد لورگی باغ و حسینیه حضرت علی‌اصغر (ع) شهر ادیمی پرداختند.
حضور کاروان سفیران کریمه در حاشیه شهر زاهدان و دلجویی و عیادت از بیماران، غبارروبی گلزار شهدای شهرستان نیمروز، دیدار با اعضای شورای اداری شهر ادیمی و حضور در اداره جهاد کشاورزی شهرستان‌های زابل و نیمروز از دیگر برنامه‌های سفیران کریمه اهل‌بیت (س) در استان سیستان و بلوچستان بود.