نماد آخرین خبر

تعهد ۱۴ هزار میلیارد ریالی خیران برای مدرسه سازی در آذربایجان شرقی

منبع
ايرنا
بروزرسانی
تعهد ۱۴ هزار میلیارد ریالی خیران برای مدرسه سازی در آذربایجان شرقی

ایرنا/ استاندار آذربایجان شرقی گفت: خیران مدرسه ساز استان در جشنواره امسال ساخت مدارسی به ارزش ۱۴ هزار میلیارد ریال را تقبل کردند.

بهرام سرمست، استاندار آذربایجان شرقی در دیدار با یکی از خیّران مدرسه‌ساز بنام کشورمان اظهار کرد: ارزش کار خیران مدرسه‌ساز در این است که آنان نه تنها با اقدامات خیرخواهانه‌شان، کمبود فضاهای آموزشی را برطرف می‌کنند، بلکه با این کار، زمینه تربیت نسل‌های آینده به عنوان آینده‌سازان این مرز و بوم را نیز فراهم می‌کنند.
وی اضافه کرد: خیران مدرسه ساز با ساخت مدارس علاوه بر کمک به ایجاد بستر توسعه و پیشرفت جامعه، زمینه کاهش آسیب های اجتماعی به اشکال مختلف و تربیت انسان های مترقی و متفکر را نیز میسر می کنند.
ابوالفضل هندویان خیر مدرسه ساز کشورمان نیز گفت: استاندار آذربایجان شرقی به دلیل ماهیت فرهنگ دوستی اش، توجه ویژه ای به خیرین مدرسه ساز و رفع مشکلات آنان در این مسیر دارد.
وی با اشاره به اینکه هیچ‌کس به هنگام مرگ چیزی از دارایی هایش را همراه نمی برد، افزود: خیرین مدرسه ساز برای خاطر دل شان قدم در این راه گذاشته اند؛ آنان با مدرسه سازی، تاثیر دارایی هایی شان را به آن جهان منتقل می کنند.
وی با تقدیر از تلاش اداره کل نوسازی آذربایجان شرقی برای برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز یادآوری کرد: این رویداد خیرخواهانه و فرهنگی- آموزشی به شکل بسیار دل پسند و آبرومندانه ای در تبریز برگزار شد.
این خیّر مدرسه ساز بنام کشورمان امروز در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی ساخت یک باب مدرسه ۱۲ کلاسی در استان را تقبل کرد.

بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز آذربایجان شرقی شب گذشته با حضور فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت در تبریز برگزار شد.



آخرین خبر آذربایجان شرقی در اینستاگرام :
instagram.com/EAzerbaijan_Today