نماد آخرین خبر

امام‌جمعه اهواز: انجام برنامه‌های دفاعی جبهه مقاومت با قدرت ادامه دارد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
امام‌جمعه اهواز: انجام برنامه‌های دفاعی جبهه مقاومت با قدرت ادامه دارد

ایرنا/ نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام‌ جمعه اهواز با تاکیدی بر اینکه انجام برنامه های دفاعی یجبهه مقاومت با قدرت ادامه دارد گفت: اسرائیل دست از پا خطا کند حیفا و سرزمین اشغالی توسط رزمندگان اسلام شخم زده خواهد شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی‌فرد، در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه ضمن توصیه نمازگزاران به تقوای الهی بیان کرد: ما ناچار به مقابله با استکبار هستیم.
وی با تاکید بر اینکه اسلام قائم به شخص نیست ادامه داد: دشمن در یک روز جمع زیادی از بهترین‌ها را به شهادت رساند اما سرعت حرکت پرقدرت انقلاب کُند نشد و انجام برنامه‌های دفاعی جبهه مقاومت تداوم یافت.
امام جمعه اهواز افزود: آنها فک می‌کنند با شهادت رهبران جبهه مقاومت، انقلاب اسلامی ساقط می شود در حالی که اسلام متکی به شخص نیست و ما همچنان امیدوار هستیم.
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: آنچه سرنوشت جنگ بین استکبار و جبهه مقاومت اسلامی را تعیین می‌کند توکل به خدای متعال، رعایت خط قرمزهای اسلام و استقامت و پایمردی است.
امام‌ جمعه اهواز با بیان اینکه مردم لبنان و غزه نیاز به کمک‌ دارند گفت: ۲ قرارگاه در لبنان و سوریه راه اندازی شده و کمک‌های مردمی را مدیریت می‌کند همچنین در خوزستان نیز قرارگاهی برای دریافت کمک‌های مردمی راه‌اندازی شده که پیشنهاد می‌شود هر خانواده‌ای حداقل یک‌میلیون ریال کمک کند.

آخرین خبر خوزستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan.today