نماد آخرین خبر

آمریکا و دنباله‌روهای آن در جنایات و کودک‌کشی اسرائیل شریک هستند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
آمریکا و دنباله‌روهای آن در جنایات و کودک‌کشی اسرائیل شریک هستند

ایرنا/ امام جمعه موقت ایلام با تاکید بر اینکه آمریکا و دنباله‌روهای آن در جنایات و کودک‌کشی رژیم غاصب اسرائیل شریک هستند، گفت: امروز همه مسلمانان جهان باید برای کمک به مردم مظلوم غزه و فلسطین پای کار بیایند.

حجت‌الاسلام شمس‌الله سراج، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهر ایلام با اشاره به اینکه فلسطین، مسأله تمام جهان اسلام است، اظهار کرد: اگر حاکمان کشورهای عربی و اسلامی در زمینه موضوع فلسطین و غزه قدم بر می‌داشتند، کشتار و مظلومیت مردم غزه و فلسطین به این شکلی که امروز می‌بینیم توسط رژیم غاصب اسرائیل انجام می‌شود، نبود.
وی با اشاره به اینکه آمریکا در رأس و همه کشورهایی که دنباله‌رو آمریکا هستند در جنایات رژیم غاصب اسرائیل در غزه، فلسطین و لبنان شریک هستند، افزود: بر اساس آنچه که آمریکا و کشورهای دنباله‌روی آن اعلام کرده‌اند بیش از ۳۰ میلیارد دلار در طول یک‌سال گذشته، امکانات نظامی و اسلحه به رژیم کودک کش صهیونیستی ارسال شده است.
امام جمعه موقت ایلام ابراز کرد: البته این مبالغی که این کشورها خود آن را تائید کرده‌اند، خیلی کم‌تر از کمک‌هایی است که مخفیانه به این رژیم جنایتکار کمک کرده اند و امروز همه ملت‌های مسلمان و آزادیخواهان جهان برای حمایت از مظلومان فلسطین و غزه باید پای کار بیایند.
حجت‌الاسلام سراج با اشاره به اقدام‌ اتحادیه اروپا علیه ایران اسلامی در تحریم هوایی برخی از شرکت‌های هواپیمایی، بر ضرورت پاسخگویی قاطع به این شرارت‌ها تاکید کرد و یادآور شد: بیانیه‌ای که اتحادیه اروپا و شیخ‌نشین‌های خلیج‌فارس در رابطه با جزایر سه گانه ایران صادر کردند که برخلاف تمام اسناد بین‌المللی در خصوص خلیج‌فارس بوده و دخالت در امور منطقه است و البته این دخالت‌ها، به‌جایی نمی‌رسد.

آخرین خبر ایلام در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/akharinkhabar_ilam/