نماد آخرین خبر

روند کاهش دما در خراسان رضوی آغاز شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
روند کاهش دما در خراسان رضوی آغاز شد

ایرنا/ کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند کاهش دما از صبح امروز در استان آغاز شد و دمای این استان با یک شیب تند تا روز سه شنبه هفته جاری کاهش خواهد یافت.

سارا حکمی، کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی اظهار کرد: از عصر امروز آسمان خراسان رضوی ابری می شود و بارش باران در بیشتر مناطق و بارش برف در نواحی شمالی خراسان رضوی آغاز خواهد شد.
وی ادامه داد: کاهش دما در روز سه شنبه هفته جاری به اوج خود می رسد و موجب کاهش حدود ۲۳ درجه بیشینه دمای خراسان رضوی نسبت به دمای بیشینه روز گذشته استان می شود.
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: هوای سرد و بارش های پراکنده تا روزهای ابتدایی آبان ماه ادامه خواهد داشت و دمای شبانه در برخی شهرستان‌های شمالی استان به صفر درجه می رسد.
حکمی افزود: در شبانه‌روز گذشته، فریمان با ۶ و بردسکن با ۳۵ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط خراسان رضوی بوده‌اند و در همین مدت در مشهد نوسانات دمایی به ۱۸ تا ۳۲ درجه رسید.
وی اضافه کرد: دمای کنونی هوای مشهد ۲۳ درجه است که طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی، دمای این کلانشهر امروز تا ۲۸ درجه افزایش خواهد یافت.

آخرین خبر خراسان رضوی در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/khorasan_today
آخرین خبر خراسان رضوی در تلگرام :
https://t.me/Toos_today