نماد آخرین خبر

یک فوتی و ۴ مصدوم بر اثر وقوع ۲ حادثه رانندگی در گرمسار و آرادان

منبع
ايرنا
بروزرسانی
یک فوتی و ۴ مصدوم بر اثر وقوع ۲ حادثه رانندگی در گرمسار و آرادان

ایرنا/ وقوع حادثه رانندگی در محور تهران - مشهد در محدوده گرمسار و آرادان استان سمنان چهار مصدوم و یک فوتی داشت.

تصادف منجر به فوت مربوط به وقوع واژگونی خودرو ال ۹۰ بود که رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: واژگونی خودروی ال ۹۰ در مسیر تهران - مشهد در محدوده ایوانکی به گرمسار رخ داد.

پژمان قرائیان افزود: وقوع تصادف ساعت هفت و ۱۴ دقیقه صبح امروز بیست و نهم مهر ۱۴۰۳ به اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گزارش شد که امدادگران در کوتاه‌‎ترین زمان خود را به محل حادثه رساندند.

وی ادامه داد: یکی از سرنشینان به دلیل شدت ضربه تصادف و وخامت حال عمومی در دم جان باخت و ۲ مصدوم به مرکز درمانی منتقل شدند.

سقوط از پل خودرو پژو ۲۰۶

تصادف دیگر مربوط به سقوط از پل یک دستگاه خودروی سورای پژو ۲۰۶ در جاده آرادان به گرمسار در مسیر تهران - مشهد بود که سرپرست جمعیت هلال‌احمر آرادان در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: ساعت سه و ۲۹ دقیقه بامداد امروز یکشنبه گزارشی مبنی بر سقوط از پل یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ در کیلومتر ۱۸ جاده آرادان به گرمسار در فرعی بنه‌کوه به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر سمنان اعلام شد.

مسعود معمم افزود: تیم‌ امدادی پایگاه آرادان در کوتاه‌ترین زمان به محل حادثه اعزام شدند و پس از رسیدن و ارزیابی اولیه، مشخص شد این حادثه ۲ مصدوم دارد.

وی گفت: نجاتگران هلال‌احمر اقدامات اولیه و رهاسازی مصدومان را از لاشه خودرو انجام دادند و با همکاری عوامل اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی منتقل کردند.

آخرین خبر سمنان در اینستاگرام :
https://instagram.com/semnan_today