نماد آخرین خبر

توزیع کنسرو لوبیا در بیمارستان یاسوج صحت ندارد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
توزیع کنسرو لوبیا در بیمارستان یاسوج صحت ندارد

باشگاه خبرنگاران/ مسئول روابط عمومی بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج گفت: توزیع کنسرو لوبیا برای ناهار و شام بیماران بستری در بیمارستان شهید جلیل یاسوج صحت ندارد.

روز گذشته خبری مبنی بر توزیع کنسرو لوبیا برای وعده ناهار و شام بیماران بستری شده در بیمارستان شهید دکتر جلیل مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ۶ روز اخیر در فضای مجازی و سینه به سینه نقل می‌شود که با واکنش روابط عمومی این مرکز درمانی روبه‌رو شد.
نسیم عدالت‌منش، مسئول روابط عمومی بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج  تعطیلی آشپزخانه بیمارستان را تأیید کرد و گفت:، اما توزیع کنسرو لوبیا برای ناهار و شام بیماران بستری در بیمارستان شهید جلیل یاسوج صحت ندارد و این خبر از اساس کذب بوده است.
وی عنوان کرد: تعطیلی آشپزخانه بیمارستان شهید جلیل یاسوج صحت دارد و در حال حاضر هم آشپزخانه بیمارستان قفل است و، اما بحث توزیع خوراک کنسرو لوبیا بین بیماران بستری شده در بیمارستان در وعده ناهار و شام صحت ندارد.
عدالت‌منش، دلیل تعطیلی آشپزخانه بیمارستان را مشکلات با پیمانکار طبخ غذا و لغو قرارداد عنوان کرد و افزود: بیمارستان شهید جلیل تنها ناهار روز اول را، از رستوران بیرون سفارش دادند و بعد از روز اول غذای گرم از طرف آشپزخانه دانشگاه برای بیماران سفارش داده شد و می‌شود.
مسئول روابط عمومی بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج خاطرنشان کرد: آشپزخانه بیمارستان ۵ روز تعطیل است و متولیان امر پیگیر انتخاب و انعقاد قرارداد با پیمانکار جدید هستند و هیچ گونه مشکلی هم نداریم، زیرا غذای بیماران را از آشپزخانه دانشگاه تامین می‌کنیم.

آخرین خبر کهگیلویه و بویراحمد در اینستاگرام :
https://instagram.com/yasuj_today