نماد آخرین خبر

سمنان میزبان «همایش ملی جنگ بیولوژیک» می‌شود

منبع
مهر
بروزرسانی
سمنان میزبان «همایش ملی جنگ بیولوژیک» می‌شود

مهر/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان از برگزاری همایش ملی جنگ بیولوژیک در سمنان خبر داد و گفت: این همایش بزرگ سوم آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام مهدی نجم، مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان از برگزاری رویداد ملی همایش جنگ بیولوژیک در سمنان خبر داد و بیان کرد: این رویداد مهم سوم آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این همایش به ماهیت، ابعاد و راهکارهای مقابله با جنگ بیولوژیک در کشورمان می‌پردازد، افزود: این دومین همایش ملی جنگ بیولوژیک است که امسال در سمنان برگزار می‌شود مفتخر هستیم که نخستین دوره همایش نیز سال قبل در دامغان برگزار شده بود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان با بیان اینکه باغ موزه دفاع مقدس سمنان جنب مصلای امام علی (ع) میزبان این همایش خواهد بود، گفت: چهره‌های ملی و دانشگاهی و حوزوی در این همایش حضور داشته و سخنرانی خواهند کرد.

نجم با بیان اینکه حجت الاسلام فاضل مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور و همچنین لطیفی معاون سلامت پدافند غیرعامل کشور از سخنرانان این همایش خواهند بود، بیان کرد: این همایش فرصت خوبی برای حوزویان و دانشگاهیان است تا در زمینه جنگ بیولوژیکی مطالب آموزنده‌ای را بیاموزند.

وی با بیان اینکه در آذرماه سال جاری همچنین مراسم رونمایی از پوستر سومین همایش جنگ بیولوژیک که این بار در سطح بین المللی برگزار خواهد شد هم در سمنان انجام می‌شود، افزود: به این ترتیب باید گفت که استان سمنان پیشگام تبیین اهمیت مقابله با جنگ بیولوژیک در کشورمان محسوب می‌شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان با بیان اینکه قرار است با همکاری جامعه المصطفی العالمیه همایش جنگ بیولوژیک در چندین مرحله در سطح بین‌الملل نیز برگزار می‌شود، بیان کرد: دبیرخانه دائمی این همایش در مرکز استان سمنان دایر شده و امید می‌رود که بتوانیم کارهای بزرگی را صورت دهیم.

آخرین خبر سمنان در اینستاگرام :
https://instagram.com/semnan_today