نماد آخرین خبر

آغاز ثبت‌نام هفدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در کردستان

منبع
ايسنا
بروزرسانی
آغاز ثبت‌نام هفدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در کردستان

ایسنا/ مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان از برگزاری مرحله مقدماتی هفدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان خبر داد و گفت: مرحله مقدماتی با عنوان «میهمانی آیه‌ها» (مسابقات قرآنی بین مساجد همجوار) پیش بینی شده است.

بهزاد کیامهر، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی «میهمانی آیه ها» اظهار کرد: ثبت‌نام هفدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» با عنوان «مهمانی آیه‌ها» آغاز شده است.
وی با بیان اینکه این مسابقات در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار می‌شود، افزود: این دوره از مسابقات بر اساس تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جهت افزایش تعامل و همکاری میان مساجد و با بهره‌گیری از تجربیات دوره‌های گذشته و با رعایت چارچوب اصلی مسابقات برگزار خواهد شد.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان با بیان اینکه ثبت‌نام این دوره از طریق سامانه «بچه‌های مسجد» انجام می‌شود، افزود: این مسابقات در دو رده سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال و در دو بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود.
کیامهر با اشاره به رشته‌های این مسابقات عنوان کرد: رشته‌های حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، حفظ موضوعی، قرائت تحقیق، ترتیل، اذان، مکبری، تفسیر، ترجمه‌خوانی، نقاشی آیات و صحت اذکار نماز از جمله رشته‌های مسابقات میهمانی آیه ها است.
وی گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه، تقویت کانون‌های فرهنگی و شناسایی نخبگان قرآنی را از اهداف اصلی این دوره از مسابقات برشمرد.
کیامهر به زمان شرکت و ثبت نام در این مسابقات اشاره و یادآوری کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه «بچه‌های مسجد» برای شرکت در مسابقات ثبت‌نام کنند.

آخرین خبر کردستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/kurdistan.online