نماد آخرین خبر

انهدام باند بزرگ قاچاق سوخت در مرزهای آبی سیستان و بلوچستان

منبع
ايسنا
بروزرسانی
انهدام باند بزرگ قاچاق سوخت در مرزهای آبی سیستان و بلوچستان

ایسنا/ فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از شناسایی و انهدام یک باند بزرگ از قاچاقچیان سوخت و کشف بیش از ۳۱۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای آبی شهرستان چابهار خبر داد.

سردار رضا شجاعی، فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان امروز یکشنبه اظهار کرد: دریابانان روز گذشته طی عملیاتی با تشدید اقدامات کنترلی و اجرای تاکتیک‌های مؤثر عملیاتی علیه قاچاقچیان از خروج هزاران لیتر فرآورده‌های سوختی قاچاق از کشور جلوگیری کردند.

وی افزود: در این راستا با انجام اقدامات اطلاعاتی، مراقبت‌های ویژه و با تلاش‌های شبانه روزی دریابانان، یک باند از قاچاقچیان سوخت که به وسیله پنج فروند لنج قصد قاچاق سوخت به مقصد کشورهای همسایه را داشتند شناسایی و تحت رصد اطلاعاتی قرار گرفتند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان بیان کرد: با اقدام به موقع مرزبانان استان و در یک عملیات سریع و غافلگیرانه پنج فروند شناور توقیف و مقدار ۳۱۷ هزار و ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق را کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری ۳۲ نفر متهم، تصریح کرد: برابر با اعلام کارشناسان، ارزش ریالی این محموله قاچاق ۱۵۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار شجاعی با اشاره به برشمردن خسارات جبران ناپذیر قاچاق برپیکره اقتصادی و اجتماعی جامعه، خاطرنشان کرد: دریابانی سیستان و بلوچستان با عزم جدی خود برای مبارزه با پدیده سازمان یافته قاچاق، اجازه هیچگونه فعالیت سودجویانه را در مناطق ساحلی و دریایی استان را نخواهد داد.

آخرین خبر سیستان و بلوچستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/zahedan_today

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره