نماد آخرین خبر

۱۲۴ متهم و محکوم متواری در گیلان دستگیر شدند 

منبع
ايرنا
بروزرسانی
۱۲۴ متهم و محکوم متواری در گیلان دستگیر شدند 

ایرنا/ رئیس پلیس آگاهی گیلان از اجرای ۲ مرحله طرح عملیاتی دستگیری متهمان و محکومان متواری در مهر ماه خبر داد و گفت: در این راستا ۱۲۴ نفر دستگیر شدند.

سرهنگ علیرضا حدادی، رئیس پلیس آگاهی گیلان با بیان اینکه با انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس در عملیات‌های جداگانه، با اجرای ۲ مرحله طرح عملیات دستگیری متهمان و محکومان متواری در مهر ماه، ۱۲۴ نفر دستگیر شدند.

این مقام انتظامی بیان کرد: محکومان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ حدادی عدم رعایت نکات حفاظتی را مهمترین عامل سوء استفاده سارقان عنوان و خاطرنشان کرد: یکی از اصلی‌ترین و مهمترین اولویت‌های پلیس، برخورد با جرایم به خصوص سرقت و پیشگیری از وقوع آن است که این مهم با تلاش شبانه‌روزی کارکنان انتظامی به جد دنبال می‌شود.

کشف کتانی قاچاق در رشت

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان از کشف ۱۴ هزار و ۵۰۰ جفت کفش و کتانی قاچاق فاقد مدارک مثبته گمرکی خبر داد.

سرهنگ محمد خوش خلقت بیان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی گیلان در پی خبر واصله مبنی بر دپوی کالای قاچاق در انباری در شهر رشت، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان در ادامه اظهار کرد: بلافاصله تیمی از کارکنان پلیس امنیت اقتصادی به آدرس اعلامی عزیمت و در بازدید از انبار مذکور، ۱۴ هزار و ۵۰۰ جفت کفش و کتانی خارجی فاقد مدارک مثبته گمرکی را کشف و ضبط کردند.

این مقام انتظامی افزود: برابر نظر کارشناسان ارزش محموله کشف شده ۴۰ میلیارد ریال برآورد و در این خصوص متهم ۵۳ ساله با تشکیل پرونده، به مرجع قضایی معرفی شد.

آخرین خبر گیلان در اینستاگرام :
https://instagram.com/gilan_today