نماد آخرین خبر

ساماندهی گلزار شهدای قزوین در دستور کار قرار گرفت

منبع
تسنيم
بروزرسانی
ساماندهی گلزار شهدای قزوین در دستور کار قرار گرفت

تسنیم/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از قرار گرفتن طرح سازماندهی گلزار شهدای قزوین در دستور کار بنیاد شهید قزوین خبر داد.

سمیه اسمعیلی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در نشست شورای معاونان بنیاد شهید و ایثارگران استان قزوین که امروز در محل اداره‌‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: در بند 12 سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری بر حفظ یادمان‌ها، نمادها و نشانه‌های جهاد، مقاومت و ایثار و ساماندهی و نگهداری آن‌ها به صورت مراکز فرهنگی تأکید شده است.

وی ادامه داد: به همین منظور گلزار مطهر شهدای شهر قزوین با موقعیت خاص جغرافیایی و همجواری با بقعه مبارک امامزاده حسین (ع) در بسیاری از ایام سال میعادگاه اقشار مختلف مردم جهت برگزاری برنامه‌ها و مراسمات آئینی، ارزشی و معنوی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: اجرای طرحی جامع جهت ساماندهی گلزار مطهر شهدای شهر قزوین در دستور کار بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاونت عمرانی استانداری قزوین قرار گرفته است.

اسمعیلی بیان کرد: از مشاور وزیر نیرو خواستیم از محل مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های زیرمجموعه این وزارت برای اجرای طرح جامع گلزار مطهر شهدای شهر قزوین مساعدت کند.

وی خاطرنشان کرد: مشاور وزیر نیرو از این طرح استقبال کرد و برای اجرایی شدن این طرح با استفاده از ظرفیت‌های موجود وزارت نیرو قول مساعدت و همکاری داد و انتظار ما این است که سایر بخش‌ها هم در قالب مسئولیت اجتماعی به اجرای این طرح کمک کنند.

آخرین خبر قزوین در اینستاگرام :
https://instagram.com/qazvin_today