معاون استاندار کرمانشاه: رضایتمندی اربابرجوع و کارکنان محور امور اداری استان باشد

ایرنا/ کرمانشاه- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت: همه امور اداری باید با هدف رضایتمندی کارکنان و اربابرجوع طراحی و اجرا شود تا زمینه ارائه خدمات مؤثرتر و شایستهتر در دستگاههای اجرایی فراهم گردد.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، جلیل بالایی روز سهشنبه در جریان بازدید از سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با همراهی مدیرکل امور اداری و مالی و مدیر شبکه دولت و فناوری اطلاعات استانداری، ضمن حضور در جمع مدیران توسعه این سازمان، به بررسی مسائل و چالشهای اداری پرداخت.
وی هدف از سرکشی به ادارات و دستگاههای اجرایی را بررسی مستقیم مشکلات، شناسایی گلوگاهها و تلاش برای رفع موانع دانست و تأکید کرد: کارآمدی امور اداری نقش مهمی در بهبود فرآیند خدمترسانی به مردم دارد.
بالایی با اشاره به اهمیت تکریم نیروی انسانی و پاسخگویی مؤثر به مراجعان افزود: باید ساختار اداری بهگونهای طراحی شود که رضایت کارکنان را بهعنوان زیربنای انگیزه خدمت تقویت کند و این انگیزه به ارتقاء کیفیت پاسخگویی به اربابرجوع منجر شود.
وی تأکید کرد: خدماتدهی به اربابرجوع باید ارزشگذاری شود و این ارزش، معیار ارزیابی عملکرد ادارات باشد. در همین راستا، تکریم کارکنان نیز باید بهعنوان مقدمهای برای تکریم اربابرجوع تقویت شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه همچنین با اشاره به جامعه هدف سازمان جهاد کشاورزی استان، اظهار کرد: کشاورزان یکی از مهمترین مخاطبان این سازمان هستند و باید با ارائه خدمات مؤثر، شفاف و بهموقع، حس اعتماد و رضایتمندی در آنها تقویت شود.
بالایی خاطرنشان کرد: مجموعه استانداری از برنامههایی که در راستای ارتقاء بهرهوری و رضایت عمومی باشند، حمایت خواهد کرد.
در استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت، حدود ۱۵۰ هزار نفر به عنوان بهره بردار بخش کشاورزی فعالیت دارند.