استاندار قزوین: کلید واژه طرح فواد، رضایتمندی مردم است

ایرنا/ قزوین - ایرنا - استاندار قزوین، کلید واژه طرح فواد را رضایتمندی مردم دانست و گفت: طرح فواد ۱۲۸ از این پس به عنوان مرکز فوریتهای اداری برای پاسخگویی آنی به شکایات مردم از دستگاه های اجرایی در این استان آماده خواهد بود.
به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد نوذری بعدازظهر سه شنبه در مراسم آغاز اجرای طرح فوریت های اداری (فواد) که به صورت برخط با حضور معاون اول رییس جمهوری برگزار شد، افزود: یکی از مهمترین رویکردهای دولت چهاردهم، ایجاد اصلاح نظام اداری و پاسخگویی است که امروز با راه اندازی سامانه ۱۲۸ در قزوین این مساله محقق می شود.
وی تصریح کرد: امروز با راه اندازی این طرح در قزوین، تمامی مدیران دستگاه های اجرایی استان برای اجرای موفق این طرح در آمادگی لازم به سر می برند.
خوشحالیم که در دولتی زندگی می کنیم که اقدام به شفاف سازی فعالیت مدیران خود کرده است
معاون بازرسی امور اداری و استخدامی کشور نیز در حاشیه این مراسم، تصریح کرد: امروز خوشحالیم در دولتی زندگی می کنیم که به صورت داوطلبانه اقدام به شفاف سازی فعالیت مدیران خود کرده و شرایط را برای صدای رسای مردم فراهم کرده است.
کامل داودی ادامه داد: در واقع امروز و همزمان با آغاز به کار سامانه فواد (۱۲۸) شعار صدای بی صدایان جامع عمل پوشیده و در جامعه ما محقق شده است.
به گفته وی، مهمترین هدف از راه اندازی این سامانه، نظارت همگانی مردم از نحوه ارایه خدمات دستگاه های اجرایی و میزان کسب رضایت آنهاست.
وی اضافه کرد: حل مواجه با مشکلات در نظام اداری و موضوع ارزیابی و عملکرد کارمندان دولت از دیگر ویژگی های این سامانه است تا براساس ارایه خدمات آنها به مردم، پرداختی ها نیز مبتنی بر این عملکرد باشد.