بهزیستی زنجان آماده ارائه خدمات مشاوره به آسیبدیدگان حوادث اخیر

صدا و سیما/ خط مشاوره و اورژانس اجتماعی بهزیستی زنجان آماده خدماتدهی به هم استانیهاست.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان ؛ مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: خط مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ و اورژانس اجتماعی ۱۲۳ آماده ارائه خدمات مشاوره روانی در زمینههای ترس، نگرانی، اضطراب و ... به همشهریان هستند.
کرمی افزود: این خط در بخش دولتی متمرکز است و تماس گیرندگانی که به دلیل شرایط خاص، شاغل بودن و عدم دسترسی به مراکز مشاوره حضوری نمیتوانند از خدمات مشاوره حضوری استفاده کنند به سادگی میتوانند از خدمات مشاوره تلفنی استفاده کنند.
وی با تاکید بر اینکه بهزیستی همواره به عنوان سازمان متولی حمایتهای روانی - اجتماعی شناخته میشود، گفت: خط مشاوره ۱۴۸۰ به عنوان یکی از در دسترسترین راههای مشاوره تلفنی همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب و خط تلفن ۱۲۳ همه روزه و به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت تماسهای عموم همشهریان و مداخله در بحرانهای فردی و خانوادگی است.
کرمی با بیان اینکه در شرایط کنونی باید بیش از پیش آماده خدمترسانی به هموطنان باشیم، ضمن دعوت از مردم به حفظ آرامش، بر لزوم ارتقای تابآوری اجتماعی و کمک به آرامش روانی برای حوادث غیرمترقبه تاکید کرد.
مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه سال گذشته ۱۹ هزار و ۳۶۵ تماس موفق با خط ۱۴۸۰ (صدای مشاور) بهزیستی ثبت شد خاطرنشان کرد: این خط امسال نیز در خصوص مسائل مختلف از جمله کودکان و نوجوانان، مسائل تحصیلی، تربیتی، خانوادگی، ازدواج، مشکلات فردی و ... خدمات ارائه میکند.