بارهای جامانده مسافران پرواز استانبول - شیراز در کمترین زمان ارسال میشود

مهر/ مدیرکل فرودگاههای استان فارس گفت: در پی نارضایتی مسافران پرواز استانبول به شیراز در خصوص ارسال نشدن بارهای آنان، شرکت هواپیمایی ترکیه موظف شد در کمترین زمان بارها به شیراز ارسال شود.
فخرالدین کشاورز، مدیرکل فرودگاههای استان فارس اظهار کرد: در پی نارضایتی مسافران پروازهای هواپیمایی ترکیهای از جا ماندن بار در استانبول و ارسال با تأخیر به شیراز، در جلسهای با حضور مدیر هواپیمایی ترکیه در شیراز برگزار و تصمیمات لازم برای حل این مشکل اتخاذ شد.
وی در خصوص علت این مشکل ارسال نشدن بارهای مسافران، افزود: با افزایش سفرها در مسیر شیراز – استانبول و بالعکس، میزان باری که توسط مسافران تحویل شرکت هواپیمایی میشود، بیش از ظرفیت هواپیماهای بوئینگ ۷۳۷ است و عواملی مانند گرمای هوا نیز بر کاهش ظرفیت جابجایی بار اثرگذار بوده است.
مدیرکل فرودگاههای فارس افزود: با تغییر هواپیمای پرواز به ایرباس ۳۲۱، تعداد بستههای بار جامانده از ۵۹۰ به ۱۹۰ بسته کاهش یافت و در جلسه امروز مقرر شد در کوتاهمدت با استفاده از هواپیماهای پهنپیکر، بارهای باقیمانده به شیراز ارسال شود.
کشاورز تصریح کرد: در بلندمدت با هماهنگی مسئولان هواپیمایی ترکیه در استانبول، برنامهریزی برای استفاده از هواپیماهای مناسب در فصول گرم انجام خواهد شد تا مشکلات مشابه تکرار نشود.