۴۱ درصد بیمه شدگان تامین اجتماعی زنجان غیرحضوری نوبت پزشکی دریافت میکنند

ایرنا/ زنجان - ایرنا - مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: بیش از ۴۱ درصد بیمه شدگان به صورت غیرحضوری اقدام به اخذ نوبت پزشک از مراکز درمانی این سازمان میکنند که این نشان دهنده سهل الوصول بودن سامانه و اطلاع رسانی و نوبت دهی مناسب خدمات است.
دکتر امیرعباس جراحی علمداری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سازمان تامین اجتماعی با بهره گیری از سامانه های الکترونیکی و هوشمند در تلاش است با ارائه خدمات بهتر و سهل الوصول، میزان رضایتمندی بیمه شدگان را به عنوان یکی از راهبردهای مهم ارتقاء دهد.
وی اظهار داشت: در این راستا و در حوزه نوبت دهی مراکز درمانی، با استفاده از تکنولوژی های به روز و امکانات بهتر از جمله راه اندازی سامانه یکپارچه نوبت دهی تلفنی گام موثری را برداشته است.
جراحی علمداری یادآور شد: بر اساس گزارش واحد آمار و فناوری اطلاعات مدیریت درمان استان زنجان با راه اندازی سامانه یکپارچه تلفنی مراکز درمانی تامین اجتماعی استان زنجان با شماره ۳۱۰۲۱ در سه ماهه اول امسال شاهد افزایش استقبال بیمه شدگان برای بهره مندی از این سامانه هستیم.
وی تصریح کرد: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان برای نوبت دهی علاوه بر سامانه مذکور به دو روش دیگر از جمله روش USSD با شماره #۱۳*۱۴۲۰*۴*و روش اینترنتی به آدرس : RAYTEB.TAMIN.IR به بیمه شدگان نوبت دهی را انجام می دهد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریت درمان استان زنجان همواره آماده رسیدگی به شکایات و نظرات مردمی برای بهبود فرایندها و اصلاح خدمت رسانی برای افزایش رضایتمندی بیمه شدگان است.
وی اضافه کرد: بیمه شدگان می توانند به طور ۲۴ ساعته با سامانه ۱۴۲۰ مسائل و مشکلات حوزه درمان را در میان بگذارند.
علمداری ادامه داد: مدیریت درمان تامین اجتماعی با دو بیمارستان ملکی، یک پلی کلینیک و چهار درمانگاه در بخش درمان مستقیم فعالیت می کند.
به گفته وی، خدمات درمانی سرپایی در مدیریت درمان استان زنجان از طریق سه مرکز درمانی ملکی استان شامل پلی کلینیک حکیم هیدجی، درمانگاه روزبه زنجان، درمانگاه شفای ابهر، درمانگاه شهدای خرمدره و درمانگاه سهروردی خدابنده و خدمات درمانی بستری از طریق بیمارستان ملکی امام حسین (ع) زنجان و بیمارستان سردار شهید قاسم سلیمانی ابهر به بیمه شدگان محترم ارایه می شود.
وی خاطرنشان کرد: مدیریت درمان تامین اجتماعی در بخش درمان غیرمستقیم با خریداری خدمات درمانی از طریق انعقاد قرارداد با بیش از ۵۹۹ پزشک و موسسات و مراکز تشخیصی درمانی مستقل و وابسته سبب افزایش میزان دسترسی و بهره مندی بیمه شدگان از خدمات درمانی سطح استان شده است.