نماد آخرین خبر

امام جمعه زنجان: رضایت‌ مردم معیار موفقیت خدمت‌رسانی دستگاه‌های اجرایی است

منبع
ايرنا
بروزرسانی
امام جمعه زنجان: رضایت‌ مردم معیار موفقیت خدمت‌رسانی دستگاه‌های اجرایی است

ایرنا/ زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان بر لزوم توجه عمیق و عملی به تکریم ارباب رجوع در تمامی دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد و گفت: هرچند شاخص‌های کمی در ارزیابی اهمیت دارند، اما رضایت‌مندی مراجعین و ایجاد تجربه‌ای مثبت در برخورد با نهادهای دولتی، معیاری کلیدی برای سنجش موفقیت در خدمت‌رسانی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید مصطفی حسینی روز یکشنبه در آیین اختتامیه جشنواره شهید رجایی و معرفی دستگاه‌های اجرایی برتر استان، افزود: اگرچه با شاخص های ارزیابی‌ جامع و کامل برای هدایت دستگاه ها به سوی بهترین عملکرد تلاش می شود، اما کسب بهترین نتیجه در ارزیابی عملکرد مدیران و دستگاه‌ها به مرور زمان و با تلاش مستمر و اصلاح فرایندها حاصل خواهد شد.

وی با اشاره به شاخص های عملکردی مدیران دستگاه ها گفت: مدیرانی که فقط به امکانات موجود اکتفا کرده و از ورود به چالش‌های نو و پرخطر پرهیز می‌کنند، عملکرد ضعیفی خواهند داشت.

حسینی با تأکید بر لزوم خط‌شکنی و تلاش برای انجام کارهای بزرگ، به دستاوردهای خیره‌کننده در عرصه موشکی و دیگر حوزه‌های پیشرفت کشور اشاره کرد و گفت: این دستاوردها که با روحیه جهادی و اتکا نکردن به محدودیت‌ها و با تلاش‌هایی شخصیت های برجسته ای چون سردار حاجی‌زاده به دست آمده، نمادهایی از تحقق‌پذیری اهداف بلندمدت در سایه جسارت و خلاقیت مدیریتی است.

امام جمعه زنجان، لازمه امیدآفرینی، رضایت‌مندی عمومی و استفاده بهینه از منابع محدود را در گرو تلاش مضاعف مدیران دانست و گفت: نباید منتظر بود که همه چیز مهیا شود؛ گاهی باید خودمان زمینه را برای اصلاح مقررات غلط فراهم کرده و در صورت نبود منابع برای تأمین آن تلاش کنیم.





آخرین خبر زنجان در اینستاگرام : https://instagram.com/zanjan_today