تولید بازی «۲۵» با الهام از طوفان الاقصی و تمرکز بر کار تیمی در قم

ایرنا/ قم – ایرنا – چهارمین نشست «دالان نوآوری» با هدف حمایت از تولیدات فرهنگی و توسعه زیستبوم صنایع خلاق، همزمان با سالگرد عملیات طوفان الاقصی، با رونمایی از «بازی ۲۵» به عنوان محصولی آموزشی و الهامگرفته از این رویداد تاریخی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرعامل مجموعه «امین هزارتوی شگفتی» شامگاه یکشنبه در این نشست که از سوی مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: بازی ۲۵» در قالبی تعاملی و رقابتی طراحی شده و با بهرهگیری از مفاهیم مرتبط با طوفان الاقصی، بستری برای شبیهسازی موقعیتهای واقعی سازمانی و تمرین مهارتهای کار تیمی و حل مسئله فراهم میکند.
حجتالاسلام سیدمحمدعلی طاهرزاده افزود: این بازی با تمرکز بر موضوعاتی چون استراتژی، برنامهریزی، مدیریت منابع و همکاری گروهی، ابزاری نوین برای آموزش غیرمستقیم مهارتهای ارتباطی و تصمیمگیری در محیطهای کاری و خانوادگی است. به گفته طاهرزاده، در طراحی گیمپلی «بازی ۲۵» از عناصر رویداد طوفان الاقصی مانند تونل، بمباران و هدفگیری تانکهای مرکاوا بهره گرفته شده تا تجربهای هیجانانگیز و ماندگار برای بازیکنان، بهویژه نسل جوان، رقم بخورد.
مدیرعامل مجموعه امین هزارتوی شگفتی خاطرنشان کرد: «بازی ۲۵» به گونهای طراحی شده که برای گروههای سنی و سطوح مهارتی مختلف قابل استفاده است و میتواند در رویدادهای سازمانی، جلسات تیمسازی و حتی جمعهای خانوادگی به عنوان ابزاری آموزشی و سرگرمکننده مورد استفاده قرار گیرد.
وی ابراز کرد: این محصول خلاقانه توسط مجموعه «امین هزارتوی شگفتی» بهعنوان یکی از واحدهای فناور ��ستقر در مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق قم توسعه یافته و در چهارمین نشست «دالان نوآوری» معرفی شد. هدف از برگزاری این نشستها، شناسایی، حمایت و تجاریسازی محصولات فرهنگی و رسانهای نوآورانه در کشور است.
بر پایه این گزارش، حمایت از تولید بازیهای ضدصهیونیستی و روایتمحور نهتنها اقدامی فرهنگی و هنری به شمار میرود، بلکه گامی مؤثر در جنگ روایتها و عرصه مقاومت نرم محسوب میشود.
«بازی ۲۵» هماکنون از طریق سامانه «فندالان» به نشانی fandalan.ir برای علاقهمندان در دسترس قرار دارد.