نماد آخرین خبر

فرآیند پاسخگویی به شکایات مردم قم باید بهبود یابد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
فرآیند پاسخگویی به شکایات مردم قم باید بهبود یابد

ایرنا/ قم- ایرنا- استاندار قم گفت: یکی از مهم‌ترین محورهای کاری مسوولان استان در سالجاری، بهبود فرآیند پاسخگویی به درخواست‌ها، پیشنهادها و شکایات مردمی است تا مشکلات قابل حل در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف شود.

به گزارش شنبه شب ایرنا از استانداری قم ، اکبر بهنام‌جو در مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری قم افزود: سطح رضایتمندی مردم از خدمات دستگاه‌های اجرایی قم نسبت به سایر استان‌ها افزایش یافته و این موفقیت حاصل همکاری مؤثر نهادهای نظارتی و اجرایی است.

وی گفت: نقش اداره‌کل بازرسی در هدایت و نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها بسیار تعیین‌ کننده است. تذکرات و پیگیری‌های این مجموعه موجب شده ادارات مختلف در مسیر صحیح خدمت‌رسانی به مردم حرکت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت توجه به افزایش بهره‌وری نیروی انسانی و ساماندهی ارتباطات مردمی اشاره کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین محورهای کاری در سال جاری، بهبود فرآیند پاسخگویی به درخواست‌ها، پیشنهادها و شکایات مردمی است تا مشکلات قابل حل در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف شود.

در پایان این مراسم، از خدمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی تقدیر و عظیمه نمازی به‌عنوان سرپرست اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری قم معرفی شد.





آخرین خبر قم در اینستاگرام : https://instagram.com/qomtoday