نماد آخرین خبر

ارائه بیش از ۱۰ هزار خدمت غیرحضوری گاز به مردم ایلام

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
ارائه بیش از ۱۰ هزار خدمت غیرحضوری گاز به مردم ایلام

صدا و سیما/ رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام، از ارائه ۱۰ هزار و ۵۳۰ خدمت غیرحضوری در نیمه اول سال جاری خبر داد.

             
به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، مرکز ایلام؛ «صابر شفیعی» رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام، از ارائه ۱۰ هزار و ۵۳۰ خدمت غیرحضوری در نیمه اول سال جاری خبر داد و اظهار داشت: این حجم از خدمات‌رسانی دیجیتال، گامی بلند در راستای تحقق دولت الکترونیک و افزایش رضایتمندی مشترکان است.
 
وی افزود: این خدمات متنوع که از طریق میز خدمت الکترونیک شرکت ارائه شده، شامل درخواست و صدور قبض، نصب و جابجایی علمک، اتصال و وصل مجدد گاز، تغییر مشخصات و پرداخت آنلاین و ... بوده است.
 
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان تصریح کرد: هدف از توسعه این خدمات، کاهش مراجعات حضوری، کاهش ترافیک و رفع محدودیت‌های زمانی برای دریافت خدمات است که علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه مردم، به کاهش بار ترافیکی در شهر‌ها نیز کمک می‌کند.
 
شفیعی اضافه کرد: مشترکان گاز می‌توانند برای بهره‌مندی از این خدمات به سامانه جامع ارتباط با مشتریان (CRM)، وب سایت شرکت، اپلیکیشن موبایل و تلفن گویای ۲۴ ساعته مراجعه کنند.
 
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام، شفافیت، دقت در انجام امور و تسریع در خدمت‌رسانی را از دیگر مزایای توسعه خدمات غیرحضوری برشمرد و ادامه داد: این رویکرد جدید علاوه بر افزایش رضایتمندی، موجب تقویت اعتماد عمومی به مجموعه‌های خدمت‌رسان شده است.
 
وی در ادامه به پیامد‌های گسترده‌تر این طرح اشاره و اعلام کرد: تحقق دولت الکترونیک و توسعه خدمات غیرحضوری، به کاهش شکاف دیجیتال بین مناطق شهری و روستایی، اجرای عدالت اجتماعی و توسعه فرصت‌های اقتصادی در جوامع محلی منجر می‌شود.




آخرین خبر ایلام در اینستاگرام :https://www.instagram.com/akharinkhabar_ilam/