1
2
0

مهر/ فرمانده انتظامی شهرستان اردل از دستگیری یک نفر سارق اماکن دولتی خبر داد.
سرهنگ حسین بابامیر، فرمانده انتظامی شهرستان اردل اظهار کرد: مأمورین پلیس آگاهی موفق شدند در یک عملیات میدانی یک نفر سارق اماکن دولتی در سطح حوزه را دستگیر و تعداد یک فقره سرقت کشف نمایند.
این مقام انتظامی ضمن اعلام اینکه متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.
این مقام انتظامی از شهروندان خواست: در جهت پیشگیری از سرقت به توصیه و هشدارهای پلیسی توجه داشته و در صورت اطلاع از هر گونه سرقت و یا ترددهای افراد مشکوک و ناشناس مراتب را سریعاً با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی نمایند.