عدالت آموزشی، مدیون راهبران نهضت توسعه است/ظرفیتهای مردمی را به میدان بیاوریم

ایسنا/ مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: راهبران نهضت توسعه عدالت آموزشی، گمنامان پرتلاش عرصه زیرساختهای آموزشی هستند و محرومیتزدایی از فضاهای آموزشی، نوعی انفاق فرهنگی است.
ایرج زینیوند امروز چهارشنبه ۱۴ آبان در جمع راهبران مردمی نهضت توسعه عدالت، با اشاره به نقش بیصدای این گروه در تحقق اهداف کلان آموزشی اظهار کرد: راهبران نهضت توسعه عدالت، گمنامان پرتلاش این حوزه هستند که با پیگیری، نظارت و برنامهریزی، زیرساختهای آموزش را در مناطق مختلف استان تقویت میکنند.
وی با تأکید بر سرمایهگذاری دولت در انسداد مبادی بیسوادی و محرومیتزدایی از فضاهای آموزشی افزود: محرومیتزدایی از فضاها و تجهیزات، نوعی انفاق فرهنگی است. ما باید با شناخت نیازها، استفاده از ظرفیتهای مردمی و بهرهگیری از تکنولوژیهای نوظهور، آینده مطلوب آموزشی را بسازیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به سه مسیر کلیدی در حوزه آیندهپژوهی اظهار داشت: «روندهای نوین در حوزه آیندهپژوهی، شکل استفاده از فضا و تجهیزات آموزشی را تغییر دادهاند. ما باید خود را با این تحولات تطبیق دهیم و با تلاش، کوشش و برنامهریزی، آیندهای روشن برای فرزندانمان رقم بزنیم.»
زینیوند همچنین بر ضرورت تقویت فرایند همافزایی و همکاری بینبخشی تأکید کرد و گفت: مدرسهسازی یک بُعد از توسعه است، اما کیفیتبخشی به آموزش و پرورش، بُعد مکملی است که بدون آن، عدالت آموزشی تحقق نخواهد یافت.
مدیرکل آموزش و پرورش استان با توصیه به راهبران نهضت توسعه عدالت، بر اهمیت نظارت دقیق، پیگیری مستمر پروژهها و رعایت استانداردهای فنی و تربیتی در توسعه فضاهای آموزشی تأکید کرد.
انتهای پیام
















