اولیای دم با اجرای پویش مهر فاطمی در نیشابور از اجرای قصاص گذشتند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
اولیای دم با اجرای پویش مهر فاطمی در نیشابور از اجرای قصاص گذشتند

ایرنا/ رییس زندان نیشابور گفت: یک زندانی محکوم به قصاص نیشابوری در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) با اجرای پویش «مهر فاطمی» و با رضایت اولیای دم فرصتی دوباره برای زندگی به دست آورد.

حمید رضا باقریان افزود: زندانی محمد پ. از سال ۱۳۹۹ در پی درگیری و به جرم قتل عمد در زندان محبوس و با دستور مراجع قضایی به قصاص نفس محکوم شده بود.

بنا بر این گزارش در نتیجه مداخلات فنی و تخصصی کمیته صلح و سازش زندان و رایزنی ریش سفیدان منطقه و با هدف رساندن اجر اخروی به متوفی، اولیای دم با عفو قاتل موافقت و از قصاص وی صرف نظر کردند.

شهرستان نیشابور با بیش از ۴۵۰ هزار نفر جمعیت در ۱۳۹ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

آخرین خبر خراسان رضوی در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/khorasan_today
آخرین خبر خراسان رضوی در تلگرام :
https://t.me/Toos_today