ادارات هرمزگان روز چهارشنبه تعطیل شدند

صدا و سیما/ به علت شیوع بیماری آنفلوانزا، فردا چهارشنبه دوازدهم آذر دستگاههای اجرایی هرمزگان تعطیل است.
مهرداد حسنزاده، مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان اظهار کرد: این تعطیلی شامل همه دستگاههای اجرایی مدیریت خدمات کشوری، شهرداریها، مؤسسات و نهادهای عمومی غیر دولتی، بانکها، بیمهها (به جز شعب کشیک) و بخش اداری بیمارستانها (به جز شیفت کاری) میشود.
حسنزاده افزود: فعالیت واحدها و دستگاههای خدمترسان عادی است.
وی گفت: بانکهای استان نیز موظف به تعیین شعب کشیک هستند که از سوی شورای هماهنگی بانکهای استان اعلام میشود.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان افزود: تحصیل غیر حضوری دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان نیز تا روز جمعه چهاردهم آذر تمدید شد، اما دانشگاهها میتوانند کلاسهای دوره تحصیلات تکمیلی را به صلاحدید خود حضوری برگزار کنند.
حسنزاده گفت: این تصمیم با توجه به شیوع بیماری آنفلوآنزا، ضرورت جلوگیری از گسترش ابتلا و حفاظت از سلامت کارمندان گرفته شده است.
وی بر ضرورت توجه همگانی به فاصله گذاری و استفاده از ماسک تأکید کرد.

















