سند جامع سلامت استان با جدیت بیش‌تری دنبال شود

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
سند جامع سلامت استان با جدیت بیش‌تری دنبال شود

صدا و سیما/ استاندار قم با اشاره به اینکه در عرصه سند جامع سلامت استان قم، کار آغاز شده است، گفت: این اقدام باید با جدیت بیش‌تری دنبال شود تا مردم نتیجه آن را مشاهده کنند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، اکبر بهنام‌جو در آئین افتتاح بخش سنگ‌شکن برون اندامی بیمارستان آیت الله گلپایگانی تصریح کرد: وظیفه ما کمک و افزایش خدمات به مردم است.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در استان قم از ظرفیت بالایی از خیرین بهره‌مند هستیم، مطرح کرد: سنگ بنای بسیاری از کار‌های خیر مانند بیمارستان آیت الله گلپایگانی در گذشته بنا شده است.

استاندار قم با بیان اینکه بحث پیشگیری از درمان مهم‌تر است، عنوان کرد: متاسفانه در کشور و استان قم به بحث تغذیه توجه لازم نمی‌شود.

بهنام‌جو با اشاره به اینکه سند جامع سلامت استان کار آغاز شده است، خاطرنشان کرد: این اقدام باید با جدیت بیش‌تری دنبال شود تا مردم نتیجه آن را مشاهده کنند.





آخرین خبر قم در اینستاگرام : https://instagram.com/qomtoday