رهاسازی آب از سد مارون برای کشاورزان پایین دست خوزستان

منبع
ايرنا
بروزرسانی
رهاسازی آب از سد مارون برای کشاورزان پایین دست خوزستان

ایرنا/ با دستور استاندار خوزستان رهاسازی آب از سد مارون بهبهان برای تامین نیاز کشاورزان مناطق پایین دست انجام گرفت.

در پی برگزاری نشست مدیریت منابع آبی استان و با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در راستای تامین نیاز آبی نخیلات حوضه مارون، رهاسازی آب از سد مارون بهبهان بامداد امروز در حجمی با دبی ۱۲۰ مترمکعب بر ثانیه آغاز شد.
بر اساس این گزارش این اقدام جهت تامین آب شرب اراضی پایین‌دست به ویژه نخیلات شهرستان شادگان صورت گرفته و در مقاطع مختلف تا پایان فصل تکرار خواهد شد.

آخرین خبر خوزستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan.today