باشگاه خبرنگاران/ به گفته مهديخاني سرپرست مديريت بحران استان، در اين مرحله، ۱۰ ميليارد تومان به باغداراني که محصولات خود را بيمه کرده بودند، خسارت پرداخت ميشود.
مهديخاني افزود: بقيه خسارت سرمازدگي هم به مرور پرداخت خواهد شد.
سرپرست مديريت بحران استان ميگويد: از ۷۵ هزار هکتار از باغهاي استان فقط ۱۳ هزار هکتار تحت پوشش بيمه بوده است.
سرما و سيل بهار امسال در مجموع دو هزار ميليارد تومان به باغها و مزارع خسارت زد.
همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان قزوين را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر قزوين در تلگرام :
http://t.me/joinchat/AAAAAERfLUt3xd_hCjJ9bw
آخرين خبر قزوين در اينستاگرام :
https://instagram.com/qazvin_today
آخرين خبر قزوين در سروش :
http://sapp.ir/Qazvin.online
آخرين خبر قزوين در ايتا :
http://eitaa.com/joinchat/156172288C0d51a863e9