باشگاه خبرنگاران/ در فينال رقابت هاي دسته ۷۵ کيلوگرم عرشيا شعباني پور نوجوان منجيلي موفق به شکست حريف خوزستاني خود شد و به مدال طلاي اين دوره از رقابت هاي بوکس قهرماني نوجوانان کشور انتخابي تيم ملي دست يافت.
گفتني است عرشيا شعباني پور با قدرت در راند دوم حريف سرسخت خوزستاني خود را ناک اوت کرد.
در پايان اين رقابت ها تيم گيلان به مربيگري محمود بابائي از شهر منجيل موفق به کسب سه مدال طلا و چهار مدال برنز شد و به مقام قهرماني تيمي دست يافت.
همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان گيلان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر گيلان در تلگرام :
http://t.me/joinchat/AAAAAEGgat6mmiJXlKYnLQ
آخرين خبر گيلان در اينستاگرام :
https://instagram.com/gilan_today
آخرين خبر گيلان در سروش :
http://sapp.ir/Gilan.Online
آخرين خبر گيلان در ايتا :
http://eitaa.com/joinchat/160694272Cde52459bc0