باشگاه خبرنگاران/سرهنگ محمد نجفي جانشين فرمانده منطقه پنجم نيروي دريايي سپاه گفت:بيست تن ماهي قاچاق توقيف شده بين نيازمندان شهرستان بندرلنگه توزيع شد.
وي افزود: ۷۰ تن ماهي از يک کشتي صيد صنعتي کشف شده بود که به دستور مقام قضايي بندرلنگه ۲۰ تن آن بين افراد نيازمند بندرلنگه رايگان توزيع شد.
جانشين فرمانده منطقه پنجم نيروي دريايي سپاه گفت: ۱۸ بهمن امسال يک کشتي صيد صنعتي با ۲۵ ملوان تايلندي و يک خدمه ايراني در آبهاي هرمزگان غير مجاز ماهي صيد ميکردند که توسط نيروهاي منطقه پنجم نيروي دريايي سپاه توقيف شدند.
همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان هرمزگان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر هرمزگان در تلگرام:
https://t.me/joinchat/AAAAAEMf_BpioJfkQL_L2A
آخرين خبر هرمزگان در اينستاگرام :
https://instagram.com/hormozgan.today
آخرين خبر هرمزگان در سروش :
http://sapp.ir/Hormozgan.Online
آخرين خبر هرمزگان در ايتا :
http://eitaa.com/joinchat/159907840C378e037121