تسنيم/ دبير اجرايي دوازدهمين نمايشگاه ملي رسانههاي ديجيتال در قم گفت: در اين نمايشگاه حدود ۷۰ شرکت حضور دارند که ۱۵ شرکت توليد محتوا از قم هستند.
سعيد مشهدي ظهر سهشنبه در نشست خبري با اصحاب رسانه با موضوع نمايشگاه توسعه کسب و کارهاي فرهنگي در فضاي مجازي که در سالن جلسات اداره کل ارشاد قم برگزار شد اظهار داشت: بيشتر نمايشگاههايي که در حوزه فرهنگ در سطح کشور برگزار ميشود بيشتر يک فروشگاه بزرگ است تا اينکه يک نمايشگاه باشد.
دبير اجرايي دوازدهمين نمايشگاه ملي رسانههاي ديجيتال در قم با بيان 4 ضلع فضاي کسب و کار در حوزه فضاي مجازي گفت: زيرساخت، پلتفرمها، توليدکنندگان محتوا و مصرف کننده نهايي اضلاع 4گانه توسعه کسب و کار در فضاي مجازي هستند.
وي ورود تاکسي اينترنتي در فضاي مجازي را مورد توجه قرار داد و افزود: با رونق اين نوع کسب و کار منجربه تغيير فضاي کار شده و کسب و کار جديدي در سطح کشور ايجاد شد که از سوي ديگر عاملي براي از رونق افتادن کار تاکسي داران شد.
مشهدي رويکرد نمايشگاه را اتصال تمامي بخشها در فضاي کسب و کار عنوان کرد و افزود: تلويزيون تعاملي مبتني بر اينترنت، ويدئو بر مبناي تقضا مثل آپارات، کافه بازار، پلتفرمهاي حوزه کودک و تعدادي توليد کننده محتوا بخشهاي مختلف اين نمايشگاه هستند.
دبير اجرايي دوازدهمين نمايشگاه ملي رسانههاي ديجيتال در قم با بيان اينکه اين نمايشگاه براي نخستين بار در استان قم برگزار ميشود، خاطرنشان کرد: اين نمايشگاه در حوزه فضاي مجازي و الکترونيک در قم و بهصورت ملي برگزار ميشود.
مشهدي سطح نمايشگاه توسعه کسبوکارهاي فرهنگي در فضاي مجازي را ملي عنوان کرد و گفت: برگزاري اين نمايشگاه فرصت بسيار خوبي است که در سالهاي آينده استان قم را بهعنوان مرکز نشر ديجيتال در کشور معرفي کنيم.
وي با اشاره به زمان برگزاري اين نمايشگاه اظهار داشت: مراسم افتتاحيه نمايشگاه سهشنبه ساعت 16 عصر در محل نمايشگاه دائمي خواهد بود، در اين نمايشگاه حدود 70 شرکت حضور دارند که حدود 15 شرکت توليد محتوا از قم هستند.
بازار