باشگاه خبرنگاران/ سرهنگ علي پاکدل فرمانده انتظامي شهرستان بجنورد گفت: سقوط فردي از روي درخت گردو در روستاي حمزانلو به مرفوک شهرستان اعلام شد و بلافاصله ماموران انتظامي به همراه عوامل امدادي به محل مورد نظر اعزام شدند.
او افزود: در اين حادثه مرد ۵۵ ساله که قصد تکاندن گردو را داشته در اثر بي احتياطي و عدم رعايت موارد ايمني از درخت سقوط و پس از آن جان باخت.
همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان خراسان شمالي را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر خراسان شمالي در تلگرام :
https://telegram.me/joinchat/AAAAAERlAMiCloyBHW8y4g
آخرين خبر خراسان شمالي در اينستاگرام :
https://instagram.com/bojnord_today
آخرين خبر خراسان شمالي در سروش :
http://sapp.ir/Bojnord.online
آخرين خبر خراسان شمالي در ايتا :
http://eitaa.com/joinchat/158597120C5179130f45