باشگاه خبرنگاران/ رئيس سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداري بروجرد گفت: بيشترين شکايات مردمي مبني بر اضافه دريافت کرايه از تاکسيهاي اينترنتي است.
حسن غياثوند، رئيس سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداري بروجرد اظهار کرد: بيشترين شکايات مردمي مبني بر دريافت اضافه کرايه از سويي تاکسيهاي اينترنتي گزارش ميشود.
وي عنوان کرد: اين در حالي است که تاکسيهاي اينترنتي تحت نظارت هيچ دستگاهي نبوده و صلاحيت آنها تاييد نشده است.
رئيس سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداري بروجرد خاطرنشان کرد: از اين پس با الزام تاکسيهاي تلفني به ثبت نام در سامانه سماس، فعاليت آنها رصد و از تخلفات آنها جلوگيري ميشود.
غياثوند با اشاره به اينکه اصلاح قيمت بنزين افزايش نرخ خدمات ناوگان حمل و نقل عمومي در بروجرد را به دنبال نداشته است، افزود: با توجه به دوگانهسوز بودن ۷۵ درصد تاکسيهاي شهري و سهميه ۲۵۰ ليتري بنزبن آنان مشکلي را ايجاد نکرده است.
وي تاکيد کرد: از سويي ناوگان تاکسيراني درون شهري بروجرد کمترين ميزان فرسودگي را در بين شهرستانهاي غرب کشور داشته و بسياري از آنها دوگانهسوز هستند.
رئيس سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداري بروجرد با اشاره به اينکه ۴۰ درصد از خودروهاي سرويس مدارس شخصي هستند، گفت: با واريز ماهانه ۱۸۰ هزار تومان بابت سوخت به حساب صاحبان اين خودروها، از افزايش نرخ خدمات اين ناوگان جلوگيري شده است.
غياثوند با اشاره به عدم افزايش نرخ کرايه اتوبوسهاي درون شهري تاکيد کرد: با اصلاح نرخ بنزين استقبال مردم به استفاده از اين ناوگان افزايش يافته و بسيار بيشتر شده است.
بازار