ايسنا/ مديريت بانک ملي اداره امور شعب استان زنجان گفت: مشکلات ايجاد شده در شعبه کارگشايي به دليل اختلال سيستمي بوده است.
بنا به اعلام روابطعمومي بانک ملي اداره امور شعب استان زنجان، سيدطاهر احمدي، مدير بانک ملي استان زنجان در رابطه با شايعه منتشر شده در فضاي مجازي در خصوص عدم فعاليت شعبه کارگشايي بانک ملي اداره امور شعب استان زنجان، اظهار کرد: به اطلاع مردم استان ميرساند مشکلات ايجاد شده، به دليل اختلال سيستمي بوده و با تلاش متخصصان انفورماتيک اين بانک، نقص سيستم مرتفع و در حال حاضر هيچگونه محدوديتي از بابت ارائه خدمات وجود ندارد.
وي ضمن عذرخواهي از مردم استان بابت بروز اين اختلال، افزود: همه فعاليت شعب بانک ملي استان و همچنين شعبه کارگشايي با قدرت در حال انجام است و مردم به اخبار فاقد منبع رسمي توجه نکنند و پاسخ سوالات احتمالي خود را از سرپرستي اين بانک در استان پيگيري کنند.
مدير بانک ملي استان زنجان يادآور شد: اميدواريم با تلاش بيوقفه و شبانهروزي همه همکاران بانک ملي استان، پس از اين شاهد چنين پيشآمدهايي نباشيم و با افزايش توان و ظرفيتهاي موجود بتوانيم با کيفيت و سرعت عمل مضاعف، به مشتريان بانک ملي استان خدمات ارائه دهيم.
بازار