برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

کرونا در بوشهر همچنان قربانی می‌گیرد؛ فوت نوزاد 40 روزه

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
کرونا در بوشهر همچنان قربانی می‌گیرد؛ فوت نوزاد 40 روزه

باشگاه خبرنگاران/ دبير ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به شمار فوتي‌هاي اخير در اين استان، گفت: فوتي هاي اخير در رده سني ۴٠ روزه تا ٨١ ساله قرار داشته اند.

سعيد کشميري، دبير ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بيان کرد: در ٢۴ ساعت گذشته ۶٣ بيمار در بخش‌هاي کرونايي بيمارستان‌هاي اين استان بستري شده‌اند.
وي با بيان اينکه در حال حاضر ١٧٨ مورد مثبت قطعي در بيمارستان‌هاي استان بستري هستند، عنوان کرد: در ٢۴ ساعت گذشته ٣٩ مورد از بستري‌هاي بخش‌هاي کرونايي در استان بوشهر با حال خوب از بيمارستان مرخص شده‌اند که از اين تعداد ٢۴ مورد مثبت قطعي بوده‌اند.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي بوشهر گفت: يک نفر از همشهريان عزيزمان روز پنجشنبه، پنج نفر روز جمعه و يک نفر نيز امروز فوت شده که تست کروناي آن‌ها امروز مثبت اعلام‌شده است و در رده سني ۴٠ روزه تا ٨١ ساله قرار داشته اند.
کشميري با بيان اينکه هم‌اکنون ۴٧ مورد در بخش‌هاي مراقبت‌هاي ويژه بستري هستند، افزود: از اين تعداد در حال حاضر ٢٣ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه نفس مي‌کشند.
وي با بيان اينکه تاکنون فوتي‌هاي مثبت در استان بوشهر به ۴٢٩ مورد رسيده است، ابراز کرد: از ابتداي شيوع کرونا تاکنون 10 هزار و 71 مورد مثبت کرونا در استان بوشهر شناسايي‌شده است.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان بوشهر را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر بوشهر در تلگرام :
https://telegram.me/joinchat/AAAAAEHJKD2HnzcSyWPDmw
آخرين خبر بوشهر در اينستاگرام :
https://ihttps://instagram.com/bushehr_tooday