نماد آخرین خبر

بازدید معاون وزارت بهداشت از بیمارستان‌های معین کرونا در استان زنجان

منبع
بروزرسانی
بازدید معاون وزارت بهداشت از بیمارستان‌های معین کرونا در استان زنجان

وبدا/ معاون درمان وزارت بهداشت در سفر يکروزه به زنجان از ظرفيتها و قابليتهاي درماني اين استان در پيشگيري و مقابله با ويروس کرونا بازديد کرد.

قاسم جان بابايي، معاون درمان وزارت بهداشت با همراهي پرويز قزلباش، رئيس دانشگاه علوم پزشکي زنجان از طرح‌ها، پروژه‌ها و بخش هاي مختلف بيمارستان وليعصر(عج)، شهيد بهشتي و موسوي شهر زنجان، بيمارستان اميرالمومنين خدابنده، بيمارستان الغدير شهرستان ابهر و پروژه‌هاي در دست اجرا و بخش هاي مختلف بيمارستان بوعلي سينا شهرستان خرمدره بازديد و از نزديک روند رسيدگي به بيماران مبتلا به کرونا و شيوه اجراي پروتکل کشوري درمان اين بيماران را مورد ارزيابي قرار داد.
جان بابايي در جلسه ستاد دانشگاهي کنترل و پيشگيري از کرونا ويروس که با حضور آيت ا... خاتمي نماينده ولي فقيه و امام جمعه زنجان برگزار شد نيز شرکت داشته و ضمن استماع گزارشات ارائه شده معاون درمان و بهداشت دانشگاه در سخناني گفت: از شيوع ويروس کرونا ۶ ماه گذشته و در اين ۶ ماه هم تجارب تلخ و شيرين بسياري داشته ايم. تجربه تلخ ما از دست دادن عزيزاني بود که در کنار ما زندگي مي کردند و امروز غيرقابل جبران است.
معاون درمان وزارت بهداشت تصريح کرد: با توجه به هزينه هايي که داده ايم بايد از تجارب بدست آمده درست استفاده کنيم؛ اين بيماري يک مانور سنگين بود که نقاط ضعف و قوت را نشان داد. بايد تجربيات کسب شده را تقويت و ضعفها را اصلاح کنيم.
جان بابايي با بيان اينکه اين بيماري يک بحران بود و تمام جنبه هاي سياسي، اجتماعي و بهداشتي در همه کشورها را دربر مي گرفت افزود: در شرايط سختي قرار داريم و اين بيماري تبعاتي براي همه کشورهاي دنيا داشت و در کشور هاي اروپايي و آمريکا بهانه اي براي شورشهاي خياباني شد.
وي افزود: در کشور ما اين بيماري کنترل شد و نقش رهبري فرزانه و حکيم که هميشه به درستي ورود پيدا کرده و با صحبت‌هايي که کردند موجب همراهي کل نظام و حضور تمامي آحاد مردم و روحانيون شدند که بسيار کمک کننده بوده و از عوامل موثر و سرمايه‌هاي کشور در شرايط کرونا محسوب مي شوند.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان زنجان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر زنجان در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEKRJMt23Y-gW3YJTQ
آخرين خبر زنجان در اينستاگرام :
https://instagram.com/zanjan_today