برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

شرایط برگزاری نماز جماعت ظهر عاشورا اعلام شد

منبع
تابناک
بروزرسانی
شرایط برگزاری نماز جماعت ظهر عاشورا اعلام شد

تابناک/ معاون برنامه‌ريزي، نظارت و ارزيابي ستاد اقامه نماز کشور گفت: شروط برگزاري نماز جماعت ظهر عاشورا از سوي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي اعلام شد.

سيد علي مهديان، معاون برنامه‌ريزي، نظارت و ارزيابي ستاد اقامه نماز کشور بيان کرد: ستاد اقامه نماز کشور هفته گذشته با ارسال نامه اي به سيما سادات لاري معاون و دبير شوراي اقامه نماز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي خواستار اعلام نظر کارشناسي آن وزارتخانه درخصوص نحوه برگزاري نماز جماعت ظهر عاشورا در مساجد و هيئات مذهبي شد که امروز شرايط برگزاري نماز جماعت ظهر عاشورا اعلام شد.

وي افزود: بر اساس پاسخ وزارت بهداشت يکي از شرايط برگزاري نماز جماعت ظهر عاشورا اين است که نماز فقط در فضاي باز و با رعايت فاصله گذاري اجتماعي برگزار شود و استفاده از ماسک توسط نمازگزاران و همه افراد شرکت کننده در مراسم فريضه نماز الزامي است.

مهديان اضافه کرد: استفاده از سجاده و مهر شخصي توسط نمازگزاران ضروري است و کنترل تردد و ورود و خروج براي جلوگيري از تجمعات بايد توسط مسئولان برگزاري انجام شود.

وي ادامه داد: همچنين سطوح مشترک محل هاي برگزاري قبل و بعد از مراسم توسط مسئولان برگزاري گندزدايي شود و در ورودي محل برگزاري، امکانات ضدعفوني دست فراهم و تعبيه شده باشد.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان تهران را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر تهران در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEL87VCgty_dN5BJCQ
آخرين خبر تهران در اينستاگرام :
https://instagram.com/online.tehran