نماد آخرین خبر

رمز گشایی از پرونده قتل جوان نیکشهری

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
رمز گشایی از پرونده قتل جوان نیکشهری

باشگاه خبرنگاران/ فرمانده انتظامي نيکشهر از رمز گشايي از پرونده قتل جوان نيکشهري که سال 98 به قتل رسيده بود خبر داد.

حميد نوري، فرمانده انتظامي نيکشهر اظهار کرد: در تاريخ هشتم ارديبهشت ماه سال ۹۸، در پي پيدايش جسد مردي جوان در حاشيه شهر نيکشهر، موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.
وي افزود: با حضور کار آگاهان پليس آگاهي در صحنه، جسد جواني ۳۰ ساله که بر اثر ضربات چاقو به ناحيه گردن و قفسه سينه به قتل رسيده بود روئيت و تحقيقات تخصصي پليس براي شناسايي و دستگيري عاملان اين جنايت آغاز شد.
فرمانده انتظامي نيکشهر بيان کرد: کارآگاهان پليس آگاهي با جمع آوري سرنخ‌هاي موجود و انجام يکسري اقدام تخصصي، ۴۸ ساعت پس از وقوع اين جنايت به جواني ۲۰ ساله مظنون و با هماهنگي قضايي او را دستگير کردند.
نوري در ادامه گفت: سرانجام در نتيجه تحقيقات تخصصي پليس، متهم پس از ۱۵ ماه سکوت مجبور به بازگويي حقيقت شد و به مشارکت همسر مقتول در وقوع اين جنايت اعتراف کرد.
اين مقام انتظامي تصريح کرد: با هماهنگي قضايي و با کمک مأموران نسوان شهرستان همسر ۲۵ مقتول دستگير که متهم در تحقيقات تکميلي پليس به جنايت ارتکابي خود اعتراف و اظهار کرد به دليل اختلافات چند ساله با همسرش تصميم به قتل او گرفته و پس از دادن قرص خواب به او، با کمک اين جوان با ضربات چاقو همسر خود را به قتل رسانده و شبانه جسدش را به حاشيه نيکشهر انتقال داده اند.
فرمانده انتظامي نيکشهر خاطرنشان کرد: متهم پس از اعتراف به بزه ارتکابي با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شد.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان سيستان و بلوچستان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر سيستان و بلوچستان در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEKZUcFIniUcdLn0Lw
آخرين خبر سيستان و بلوچستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/zahedan_today