نماد آخرین خبر

دستگیری دومین گروه راهزن جاده‌ای

منبع
ايرنا
بروزرسانی
دستگیری دومین گروه راهزن جاده‌ای

ايرنا/ دومين گروه از راهزنان جاده‌اي که اقدام به دزدي اموال مسافران محور آشخانه - جنگل گلستان کرده بودند، به دام پليس خراسان شمالي افتادند.

سرهنگ مقصود رستگار، رئيس پليس آگاهي خراسان شمالي گفت: به دنبال دريافت گزارشي مبني بر وقوع يک مورد سرقت به عنف در حاشيه جاده اصلي در حدفاصل روستاي آزادگان و کشانک در غرب مانه و سملقان، پليس وارد عمل شد.
وي افزود: در بررسي هاي انجام شده مشخص شد، يک راننده به علت خرابي خودرو ناگزير به توقف و استراحت در اين محل شده بود، که چند سارق با سلاح سرد وي را تهديد کرده و اموال وي از جمله ۲ دستگاه گوشي اندرويد، يک ساعت طرح اپل واچ، برخي از وسايل و قطعات خودرو، ۲ ساک حاوي لباس و مقداري پول وي را به سرقت برده اند.
رئيس پليس آگاهي خراسان شمالي اظهار کرد: ۲ تن از سارقان در عمليات غافلگيرانه شناسايي و دستگير شدند و مشخص شد سارق اصلي که با اين افراد همکاري داشته در يکي از شهرهاي شمالي کشور بر اثر تصادف به بيمارستان منتقل و درگذشته است.
نهم شهريور امسال نيز ۲ سارق که در همين محدوده جاده اي، اموال يک خانواده مسافر در راه مانده را که به علت نقص فني خودرو خود در مسير ارتباطي آشخانه - جنگل گلستان زمين گير شده و سرگرم استراحت بودند، با تهديد و ارعاب به سرقت برده بودند، دستگير و تحويل مراجع قضايي شده بودند.
آشخانه، مرکز شهرستان مانه و سملقان، وابع در ۴۵ کيلومتري بجنورد، دروازه غربي خراسان شمالي به سمت استان هاي شمالي محسوب مي شود که تا گاليکش، نخستين شهرستان استان گلستان، ۱۵۴ کيلومتر فاصله دارد.  

دستگيري دزد طلاهاي بانوي بجنوردي
سرهنگ رستگار همچنين از دستگيري فردي خبر داد که طلاهاي يک بانوي بجنوردي را در يکي از محلات اين شهر به سرقت برده بود.
رئيس پليس آگاهي خراسان شمالي افزود: پس از دريافت گزارش اين دزدي، بررسي ماموران مشخص کرد ۲ سارق با تهديد چاقو اقدام به سرقت حدود ۷۰ گرم طلاي يک زن به ارزش حدود ۸۰۰ ميليون ريال کرده و متواري شده اند.
وي گفت: يکي از سارقان شناسايي، دستگير شده و به مراجع قضايي معرفي شد و با توجه به اينکه وي يک همدست نيز داشته است، تحقيقات براي دستگيري وي ادامه دارد.

کشف بيش از يک تن سنگ معدني در اسفراين
فرمانده انتظامي اسفراين از توقيف يک دستگاه خودرو حامل يک تن و ۲۲۰ کيلوگرم سنگ معدني قاچاق سرب به ارزش بيش از ۸۵۴ ميليون ريال در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ مجيد يگانه پور گفت: در قالب طرح عملياتي مبارزه با استفاده غيرمجاز از ذخاير معادن، ماموران در حين گشت زني موفق به شناسايي يک دستگاه خودرو نيسان حامل سنگ‌معدني غيرمجاز شدند.
وي افزود: با دستگيري راننده متخلف، خودرو مورد نظر نيز توقيف و محموله کشف شده تحويل اداره صنعت و معدن شهرستان شد.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان خراسان شمالي را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر خراسان شمالي در تلگرام :
https://telegram.me/joinchat/AAAAAERlAMiCloyBHW8y4g
آخرين خبر خراسان شمالي در اينستاگرام :
https://instagram.com/bojnord_today