نماد آخرین خبر

بازگشایی درمانگاه‌های تخصصی و اتاق عمل آنژیوگرافی بیمارستان شریعتی

منبع
فارس
بروزرسانی
بازگشایی درمانگاه‌های تخصصی و اتاق عمل آنژیوگرافی بیمارستان شریعتی

فارس/ رئيس بيمارستان فوق تخصصي شريعتي از بازگشايي درمانگاه‌هاي تخصصي، بخش مراقبت‌هاي ويژه و اتاق عمل آنژيوگرافي بيماران مرکز خبر داد.

حسينعلي زاده، رئيس بيمارستان فوق تخصصي شريعتي با بيان اينکه همزمان با تعيين بيمارستان شريعتي به عنوان مرکز بستري بيماران کوويد 19 از ابتداي اسفندماه سال گذشته، کليه فعاليت‌هاي مستمر بيمارستان به حالت تعطيل درآمد و از تمام ظرفيت نيروهاي درماني و پشتيباني و تشخيصي در اين مهم استفاده شد، اظهار کرد:  در حال حاضر و با پشت سر گذاشتن دو مرحله سنگين از همه گيري و اپيدمي کرونا ويروس، با توجه به نياز مردم منطقه و بيماراني که تاکنون به سبب نگراني از ابتلا به ويروس، از حضور در بسياري از مراکز درماني خودداري کرده بودند، اقدام به بازگشايي بخش مجزاي آنژيوگرافي و سي سي يو کرديم.
رئيس بيمارستان فوق تخصصي شريعتي با تاکيد بر رعايت تمام دستورالعمل‌هاي کنترل عفونت و موازين بهداشتي، خاطرنشان کرد: در محيطي مجزا و تفکيک شده به روند درمان بيماران قلبي و عروقي مي‌پردازيم، بنابراين جاي هيچ‌گونه نگراني از سرايت آلودگي از بخش‌هاي مربوط به بيماران کوويد-19 به ساير مکان‌ها وجود ندارد.
وي اظهار اميدواري کرد: با تکميل بازسازي بخش اتاق عمل جراحي قلب و آي سي يو قلب باز نيز امکان بهره‌مندي ساير بيماران از خدمات تخصصي قلب و عروقي نيز فراهم مي‌شود.
محمد ياري نخستين بيمار کانديد آنژيوگرافي پس از بازگشايي اتاق عمل اين مرکز اظهار کرد: مدت 4 ماه بود که به خاطر پرهيز ار ابتلا به کرونا، با دارو درد قلبي خود را تسکين داده‌ام و از اينکه با آماده‌سازي بخش، امکان عمل برايم فراهم شده است، بسيار خرسندم.
معاون درمان بيمارستان شريعتي نيز با اشاره به راه‌اندازي درمانگاه‌هاي تخصصي بيمارستان شريعتي، از امکان ويزيت تخصصي بيماران در درمانگاه خبر داد.
علي‌اکبر ايلاتي، با اشاره به اهميت موضوع درمانگاه‌هاي تخصصي در مراکز درماني، تعطيلي درمانگاه را يکي از پيامدهاي بسيار منفي شيوع کرونا در مشهد دانست که عواقب آن به مردم منطقه تحميل شد، بنابراين با کاهش آمار بيماران کوويد-19 و اجراي پروتکل‌هاي بهداشتي، بازگشايي مجدد درمانگاه‌هاي تخصصي قلب، داخلي، ارولوژي و چشم در دستور کار قرار گرفت که از همين هفته و طبق برنامه‌هايي که اعلام مي‌شود، فعال خواهد شد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar