نماد آخرین خبر

ناکامی سواداگران مرگ در مرز میرجاوه

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
ناکامی سواداگران مرگ در مرز میرجاوه

باشگاه خبرنگاران/ فرمانده مرزباني ناجا گفت: يک تن و ۲۷۰ کيلوگرم مواد مخدر در منطقه مرزي «نگور» ميرجاوه سيستان و بلوچستان توسط مرزبانان هنگ مرزي اين شهرستان کشف شد.

سردار احمدعلي گودرزي، فرمانده مرزباني ناجا ابراز کرد: مرزداران سيستان و بلوچستان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتي از فعاليت باند قاچاق موادمخدر در منطقه مرزي "نگور" شهرستان ميرجاوه مطلع شدند و با برنامه‌ريزي دقيق عملياتي و تشديد اقدامات کنترلي، موضوع را به صورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.
وي افزود: پس از چند شبانه‌روز کار اطلاعاتي هدفمند، محل اختفاي قاچاقچيان و محموله مواد مخدر، همچنين زمان برنامه‌ريزي شده جهت انتقال محموله به عمق کشور مشخص شد و مرزداران هنگ مرزي ميرجاوه در قالب چند تيم پوششي و عملياتي منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدايت عملياتي و پشتيباني اطلاعاتي مرزباني استان توانستند محموله مواد مخدر را کشف کنند.
فرمانده مرزباني ناجا تصريح کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره مي‌ديدند و توان مقابله با مأموران را نداشتند، از محل متواري و مرزداران موفق شدند در پاک سازي منطقه يک تن و ۲۷۰ کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک که به طرز ماهرانه‌اي با استفاده از عوارض طبيعي سطح زمين مخفي شده بود را کشف کنند.
گودرزي با بيان اينکه تلاش براي شناسايي و دستگيري متهمان اين پرونده ادامه دارد، خاطرنشان کرد: اشرار مسلح، قاچاقچيان و متجاوزان بدانند که مرزداران با همکاري ساير نهاد‌هاي اطلاعاتي و امنيتي و با کمک مرزنشينان غيور، با تمام وجود از مرز‌هاي جمهوري اسلامي ايران حراست کرده و مقتدرانه با هرگونه تخلف و اقدامات غيرقانوني در مرز مقابله و برخورد مي‌کنند.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان سيستان و بلوچستان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر سيستان و بلوچستان در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEKZUcFIniUcdLn0Lw
آخرين خبر سيستان و بلوچستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/zahedan_today