نماد آخرین خبر

رئیس شورای شهرستان مشهد در سمت خود ابقا شد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
رئیس شورای شهرستان مشهد در سمت خود ابقا شد

باشگاه خبرنگاران/ شهناز رمارم به عنوان رئيس شوراي اسلامي شهرستان مشهد در انتخابات هيأت رئيسه چهارمين سال پنجمين دوره شوراي اسلامي شهرستان مشهد، انتخاب شدند.

در شصتمين جلسه علني شوراي شهرستان مشهد، شهناز رمارم به عنوان رئيس شوراي اسلامي شهرستان مشهد، عبدالله دهقان به عنوان نايب رئيس و جواد حسيني و جواد نظري به صورت مشترک به عنوان منشي و خزانه‌دار در انتخابات هيأت رئيسه چهارمين سال پنجمين دوره شوراي اسلامي شهرستان مشهد، انتخاب شدند.
 شهناز رمارم رئيس شوراي اسلامي شهرستان مشهد گفت: در يک سالي که گذشت کار‌هاي بسياري انجام شد از جمله اينکه بانک اطلاعاتي جامع شوراي شهرستان آماده شد و توانستيم گردهمايي شورا‌ها و دهياران را با حضور مديران برگزار کنيم که متأسفانه به دليل کرونا و استعفاي يکي از اعضاي شوراي شهرستان مدتي حدنصاب نداشتيم و مجددا به حدنصاب رسيديم که گردهمايي شوراي رضويه به تعويق افتاد و بخش مرکزي که داراي شورا نيست و بلاتکليف است.
وي افزود: مشهد براي پيشگيري حاشيه و توقف رشد مهاجرت به مشهد بايد جمعيت‌پذيري را بين شهر‌هاي ملک‌آباد، رضويه و گلبهار تقسيم کند.
رئيس شوراي اسلامي شهرستان مشهد با اشاره به اينکه براي پيشگيري از رشد حاشيه شهر مشهد نياز است شهر‌ها و شهرک‌هاي اطراف تقويت شوند، ادامه داد: اگر روستا‌هاي اطراف شهر مشهد آباد شوند، اين روستا‌ها عزت و حرمت خود را در حاشيه شهر تعويض نخواهند کرد و در صورتي که توسعه متوازن داشته باشد در روستاي خود مستقر مي‌شوند.
رمارم بيان کرد: اگر شهرداري مشهد بخشي از بودجه خود را در حريم مشهد خرج کند و آينده توسعه شهر مشهد را مشخص کند، مي‌تواند برنامه‌اي براي کاهش حاشيه‌نشيني داشته باشد.
وي با طرح اينکه با توجه به گراني مسکن، از مرکز مشهد به پيرامون آن مهاجرت، مخصوصا به روستا‌هاي چسبيده به شهر مشهد آغاز شده است، تصريح کرد: به گفته دهياران افزايش ۲۰ درصدي جمعيت را در روستا‌هاي چسبيده به مشهد را داريم و دهيار روستا توان مقابله با ساخت‌و‌ساز‌هاي بي‌ضابطه را ندارد.
رئيس شوراي اسلامي شهرستان مشهد ضمن بيان اينکه بار‌ها در جلسات خصوصي و رسمي گفتيم که شهرداري پهنه‌بندي مشهد را تعيين تکليف کند، تاکيد کرد: اگر ساخت‌وساز‌هاي ناهمگون افزايش يابد، حاشيه‌هايي در اطراف مشهد آغاز مي‌شود و بعداً شهرداري هزاران ميليارد بايد هزينه کند تا آلونک‌نشيني را از چهره شهر پاک کند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar