نماد آخرین خبر

بدهی سنوات تحصیل دانشجویان پیام نور بخشیده می‌شود

منبع
ايرنا
بروزرسانی
بدهی سنوات تحصیل دانشجویان پیام نور بخشیده می‌شود

ايرنا/ رئيس دانشگاه پيام نور کهگيلويه و بويراحمد گفت: بدهي و سنوات تحصيلي دانشجوياني که در سال هاي گذشته در دانشگاه پيام نور پذيرفته شده و براي ادامه تحصيل مراجعه نکرده اند، بخشيده مي شود.

سجاد سجادي، رئيس دانشگاه پيام نور کهگيلويه و بويراحمد اظهار داشت: با توجه به تقاضاي بسياري از دانشجويان براي امکان ادامه تحصيل، مجوز لازم اخذ و امکان بازگشت به تحصيل براي مراجعه آن ها با بخشودگي بدهي و سنوات فراهم شد.   
وي افزود: اين طرح تنها ويژه دانشجويان مقاطع کارشناسي و کارشناسي ارشد ورودي سال ۹۷ و قبل از آن است.
رئيس دانشگاه پيام نور کهگيلويه و بويراحمد تصريح کرد: دانشجوياني که مراجعه نکرده اند و تقاضاي ادامه تحصيل دارند حداکثر تا ۳۰ دي ماه ۹۹ بايد درخواست خود را به آموزش مراکز و واحدهاي دانشگاه پيام نور ارائه دهند.
سجادي تاکيد کرد: طبق اين مجوز، براي ترم هايي که دانشجويان مراجعه نکرده اند مرخصي تحصيلي بدون احتساب در سنوات و بدون پرداخت شهريه منظور خواهد شد و از نيمسال اول تحصيلي سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹ قابل اجراست. 
وي عنوان کرد: دانشجويان در نظر داشته باشند که امکان ارائه درخواست بعد از تاريخ مذکور وجود نخواهد داشت و دانشجوياني که در مهلت مقرر اقدام به ثبت نام مي کنند از تمامي تسهيلات ويژه دانشجويان جديد بهره‌مند مي شوند.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان کهگيلويه و بويراحمد را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر کهگيلويه و بويراحمد در تلگرام :
http://t.me/joinchat/AAAAAEHe2Udy6NymWhYoJA
آخرين خبر کهگيلويه و بويراحمد در اينستاگرام :
https://instagram.com/yasuj.today