نماد آخرین خبر

موردی از ابتلا به کرونا در میان دانش‌آموزان قزوین وجود ندارد

منبع
مهر
بروزرسانی
موردی از ابتلا به کرونا در میان دانش‌آموزان قزوین وجود ندارد

مهر/ مديرکل آموزش و پرورش استان قزوين گفت: تا به اين لحظه موردي از ابتلاء به کرونا در ميان دانش‌آموزان و معلمان نداشته‌ايم.

حسنعلي اصغري مديرکل آموزش و پرورش استان قزوين با اشاره به حضور دانش آموزان در کلاس اظهار کرد: به صورت روزانه وضعيت مدارس در استان را رصد مي‌کنيم و تا به اين لحظه هيچ موردي از ابتلاء به کرونا در ميان دانش آموزان و معلمان نداريم.
وي افزود: از سويي تاکيد ما بر اين است که اگر دانش‌آموز و يا معلمي مشکوک به کرونا است و اعضاي خانواده خود در چنين وضعيتي هستند در مدارس حضور پيدا نکنند.
مديرکل آموزش و پرورش استان قزوين عنوان کرد: در حال حاضر وضعيت در شبکه شاد خوب بوده و محتواهاي توليد شده در حال توزيع در اين شبکه است و به لطف خدا اين محتوا و سامانه مورد استقبال نيز قرار گرفته است.
وي اضافه کرد: نسخه جديد شاد قابليت‌هاي بيشتري دارد و اين باعث شده تا استقبال دانش‌آموزان و معلمان از آن نيز افزايش يابد.
اصغري در رابطه با ميانگين حضور دانش‌آموزان در مناطق مختلف نيز تصريح کرد: حضور دانش آموزان در مناطق مختلف متفاوت بوده اما در حال حاضر ميانگين حضور دانش آموزان ۴۲ درصد است.
وي ادامه داد: اين به معناي اين است که حدود ۶۰ درصد خانواده‌ها ترجيح داده‌اند فرزندانشان از دور و از طريق سامانه شاد و محتواهاي شبکه آموزش سال تحصيلي را دنبال کنند.
مديرکل آموزش و پرورش با اشاره به احتمال ورود به موج سوم کرونا نيز بيان کرد: در حال حاضر به اقتضاي شرايط جلو مي‌رويم و طبيعتاً در شرايط متفاوت تصميمات متفاوتي را اتخاذ خواهيم کرد.
وي گفت: اگر احساس شود حضور دانش آموزان در شيوع کرونا تأثير مثبت داشته است حتماً تمهيدات جديدي انديشيده خواهد شد.
اصغري در پايان يادآور شد: تابع تصميمات ستاد ملي کرونا هستيم و در صورت نياز نظر و نکات خود را از طريق ستاد استاني کرونا اعلام خواهيم کرد.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان قزوين را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر قزوين در تلگرام :
http://t.me/joinchat/AAAAAERfLUt3xd_hCjJ9bw
آخرين خبر قزوين در اينستاگرام :
https://instagram.com/qazvin_today