نماد آخرین خبر

اقلام بهداشتی مدارس خراسان جنوبی تامین شد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
اقلام بهداشتی مدارس خراسان جنوبی تامین شد

باشگاه خبرنگاران/ با تخصيص ۵۰۰ مييلون تومان اعتبار به آموزش و پرورش خراسان جنوبي، اقلام بهداشتي مورد نياز مدارس تامين شد و در اختيار آنان قرار گرفت.

گلداني مقدم، معاون تربيت بدني و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبي گفت: قبل از بازگشايي مدارس ۶۰۰ ميليون تومان اقلام بهداشتي و ورزشي در مدارس استان توزيع شد که ۲۲ هزا ليتر آن مايع دستشويي بوده است.
او افزود: ۲۰۰ ميليون تومان براي خريد محلول ضد عفوني کننده سطوح و دست در نظر گرفته شده است که حداکثر تا نيمه اول مهرماه در اختيار مدارس استان قرار مي ‌گيرد. 
گلداني مقدم همچنين از مساعدت استاندار براي تهيه ماسک دانش آموزي خبر داد و ادامه داد: قرار است به زودي ۲۰۰ هزار عدد ماسک در اختيار آموزش و پرورش قرار گيرد تا به دانش آموزان داده شود.
معاون تربيت بدني و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبي با تاکيد بر اينکه همه مدارس ملزم شده اند براي مدتي اقلام بهداشتي را در اختيار داشته باشند تصريح کرد: اگر مدرسه ‌اي اعلام کند مواد ضدعفوني کننده ندارد، در سريع‌ترين زمان اين مشکل را برطرف مي‌کنيم.
او با بيان اينکه تامين اقلام بهداشتي کار سختي است بيان کرد: آموزش و پرورش به تنهايي قادر به تامين اين اقلام نيست و از دستگاه‌ هاي اجرايي و خيران مي‌ خواهيم در اين زمينه مدارس را همراهي کنند تا مديران و والدين دغدغه سلامتي دانش آموزان را نداشته باشند.
گلداني مقدم تاکيد کرد: بنا بر اعلام ستاد ملي کرونا دانش آموزان در مدارس با ۵۰ درصد ظرفيت حضور خواهند يافت  اما در اين زمينه هيچ اجباري بر حضور آنان در مدرسه نيست.
معاون تربيت بدني و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبي در عين حال برگزاري نيمه حضوري کلاس ‌ها را در افزايش خود مراقبتي دانش آموزان موثر دانست و گفت: آموزش‌ هاي حضوري در مدارس فرصتي است تا خود مراقبتي‌ ها و مهارت‌ هاي اجتماعي را به دانش آموزان آموزش دهيم تا آن‌ ها را بيشتر از قبل براي  مقابله با بيماري کرونا آماده کنيم.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان خراسان جنوبي را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد : 

آخرين خبر خراسان جنوبي در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEKMM7H6Qgk9-pkB6w
آخرين خبر خراسان جنوبي در اينستاگرام :
https://instagram.com/skhorasan_today