نماد آخرین خبر

بهره برداری از بیمارستان ۲۴۰ تختخوابی بهشهر

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
بهره برداری از بیمارستان ۲۴۰ تختخوابی بهشهر

صدا و سيما/ بيمارستان ۲۴۰ تختخوابي خاتم الانبياي بهشهر امروز با حضور ويدئوکنفرانسي رييس جمهور بهره برداري شد.

امروز همزمان در سراسر کشور با افتتاح ۸ بيمارستان و مرکز درماني با ظرفيت ۱۴۰۰ تخت بيمارستاني در چهارمين آيين پويش «ره سلامت» از طريق ويدئوکنفرانس با حضور رييس جمهور، بيمارستان خاتم الانبياء (ص) بهشهر بهره برداري شد.
رييس دانشگاه علوم پزشکي مازندران در مراسم ويدئو کنفرانسي با بيان اينکه هزار و ۵۰۰ تخت بيمارستاني در دولت تدبير و اميد به ظرفيت‌هاي بيمارستاني مازندران اضافه شده است، گفت: ۷۷۰ تخت در دوران کرونا به بيمارستان‌هاي مازندران اضافه شده است.
دکتر سيد عباس موسوي با بيان اينکه بيمارستان خاتم النبياء بهشهر با ظرفيت ۲۴۰ تخت بستري امروز به بهره برداري رسيد، افزود: اين بيمارستان علاوه بر مردم بهشهر، به عنوان درگاه ورودي به زائران مشهد مقدس هم خدمات رساني مي‌کند.
او گفت: در صورت موافقت و دستور رئيس جمهور به منظور اضافه شدن ۱۲۰ تخت ديگر در اين بيمارستان، ظرفيت آن به ۳۶۰ تخت بيمارستاني مي‌رسد.
رييس دانشگاه علوم پزشکي مازندران ادامه داد: با دستور رئيس جمهور در خصوص تکميل بيمارستان‌هاي استان در شهر‌هاي تنکابن، قائم شهر و ساري تا پايان سال، ۸۰۰ تخت ديگر نيز به تخت‌هاي بيمارستاني مازندران اضافه مي‌شود.
دکتر موسوي گفت: بيماستان خاتم الانبياء (ص) بهشهر با زيربناي بالغ بر ۱۸ هزار متر مربع و ۲۴۰ تخت بيمارستاني افتتاح و براي ساخت و تجهيز آن ۸۵۴ ميليارد ريال هزينه شده است.
وي با بيان اينکه عمليات اجرايي بيمارستان خاتم الانبيا بهشهر در ۴ طبقه و از سال ۱۳۸۷ آغاز شده بود، افزود: اين بيمارستان داراي بخش‌هاي جراحي، اورژانس، بخش بستري و بخش‌هاي ويژه است.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان مازندران را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر مازندران در تلگرام :
http://T.me/joinchat/AAAAAECg77_wr3btFfTRpQ
آخرين خبر مازندران در اينستاگرام :
https://instagram.com/mazandaran_today