برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

حال عمومی مهران رجبی خوب نیست؛ مردم دعا کنند

منبع
تسنيم
بروزرسانی
حال عمومی مهران رجبی خوب نیست؛ مردم دعا کنند

تسنيم/ پزشک معالج مهران رجبي در بيمارستان امام حسين(ع) زنجان با اشاره به وضعيت عمومي وي گفت: حال عمومي اين هنرمند ارزنده کشورمان خوب نيست و مردم برايش دعا کنند.

ساخت سريال شهيد مجيد شهرياري هفته گذشته با حضور وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در زنجان آغاز به کار کرد و قرار است در اين سريال که از اوايل سال 1400 به روي آنتن خواهد رفت دوران کودکي تا لحظه ترور اين شهيد هسته‌اي کشورمان را به تصوير بکشد.
يکي از بازيگران اين سريال تلويزيوني "مهران رجبي"  بازيگر شناخته شده کشورمان است که شخصيت "مش باقر" پدربزرگ شهيد مجيد شهرياري را ايفا مي‌کند. متاسفانه اين بازيگر چند روزي است که در زنجان مبتلا به کرونا شده است و در زنجان و در بيمارستان امام حسين(ع) بستري شده است.
الهام صدر، فوق تخصص عفوني و پزشک معالج مهران رجبي در بيمارستان امام حسين(ع) اظهار داشت: حال عمومي مهران رجبي خوب نيست و از مردم مي‌خواهم براي بهبودي او دعا کنند.
وي با بيان اينکه حدود يک هفته‌اي است که مهران رجبي در اين بيمارستان بستري شده است، گفت: او به بيماري کوويد19 مبتلا شده است و متاسفانه شرايط وي مساعد نيست.
پزشک معالج مهران رجبي در بيمارستان امام حسين(ع) با بيان اينکه فعلا مشخص نيست او چه زماني از بيمارستان مرخص شود، گفت: مهران رجبي فعلا نمي‌تواند با هيچ‌کسي ملاقات داشته باشد.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان زنجان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر زنجان در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEKRJMt23Y-gW3YJTQ
آخرين خبر زنجان در اينستاگرام :
https://instagram.com/zanjan_today