نماد آخرین خبر

بیش از یک تن چربی وآلایشات فاسد مرغ در مریوان معدوم شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
بیش از یک تن چربی وآلایشات فاسد مرغ در مریوان معدوم شد

ايرنا/ رييس شبکه دامپزشکي مريوان از کشف و معدوم سازي بيش از يک تُن چربي وآلايشات غيرقابل مصرف و فاسد مرغ در اين شهرستان خبر داد.

مسعود خاتمي، رييس شبکه دامپزشکي مريوان اظهار داشت: در پي گزارش پليس اماکن عمومي مبني بر کشف بيش از يک تُن چربي و آلايشات مرغ در يکي از محلات شهر مريوان ماموران شبکه دامپزشکي براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند.
وي افزود: در بررسي دقيق،  محموله کشف شده‌ غير قابل مصرف تشخيص داده و با توجه به عدم پروانه بهداشتي معتبر در امر جمع آوري آلايشات مرغ محموله ضبط و در يک مکان مناسب با نظارت و هماهنگي شبکه بهداشت و درمان معدوم شد.
رييس شبکه دامپزشکي مريوان يادآور شد: با توجه به اينکه اين کار به صورت غيرمجاز و غيرقانوني انجام شده و تهديد سلامت مردم بود، ‌ فرد متخلف شناسايي و پرونده تخلف براي او تشکيل و به مراجع قضايي جهت برخورد قاطع ارسال شد
وي تاکيد کرد: شبکه دامپزشکي با افراد خاطي که در زمينه عدم رعايت مسايل بهداشتي در توليد، نگهداري، توزيع و عرضه فرآورده خام دامي بدون مجوز و پروانه فعاليت بهداشتي از طرف دامپزشکي برابر قانون برخورد قاطع به عمل خواهد آمد.
خاتمي بر لزوم رعايت توصيه هاي بهداشتي تاکيد کرد و گفت:  شهروندان از خريد هرگونه فرآورده خام دامي تاريخ منقضي، خارج از يخچال، عدم بسته بندي، خارج از مراکز عرضه مجاز خودداري کرده و درصورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتي با شماره تلفن ۳۴۵۲۱۴۲۶ شبکه دامپزشکي مريوان تماس حاصل کنند.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان کردستان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر کردستان در تلگرام :
https://telegram.me/joinchat/AAAAAEIzkR_omLO41FJL8g
آخرين خبر کردستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/kurdistan.online