برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ساحل‌سازی رودخانه بهمنشیر آبادان آغاز شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
ساحل‌سازی رودخانه بهمنشیر آبادان آغاز شد

ايرنا/ همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس عمليات اجرايي ساحل‌سازي رودخانه بهمنشير آبادان با هدف زيباسازي و توسعه گردشگري، روز دوشنبه با حضور جمعي از مسوولان محلي آغاز شد.

محمودرضا شيرازي، شهردار آبادان در اين آيين گفت: در اين پروژه با يک و نيم کيلومتر طول و اعتبار ۳۰ ميليارد، علاوه بر ساماندهي حاشيه بهمشنير، مکان‌هاي تفريحي و گردشگري نيز احداث خواهد شد.
شيرازي افزود: همچنين با اجراي اين پروژه علاوه بر ساماندهي و احداث فضاي سبز و پياده‌رو در حاشيه رودخانه بهمنشير، خيابان بهمن ۳۵ به پل دوم آبادان و کوي قدس متصل خواهد شد. 
وي مدت زمان اجرايي اين پروژه را ۱۸ ماه اعلام کرد و ادامه داد: با اجراي اين طرح بخشي از بار ترافيکي شهر آبادان به سمت خروجي ايستگاه هفت منتقل خواهد شد.
شهردار آبادان با اشاره به آغاز عمليات بهسازي خيابان ۲۰ متري حجاب آبادان نيز گفت: اين پروژه شامل زيرسازي، پياده‌روسازي، جدول‌گذاري و روکش آسفالت است که با اعتبار ۱۷ ميليارد ريال در مدت زمان ۶ ماه اجرا مي‌شود.
شيرازي بيان کرد: از فروردين امسال بر اساس قانون بودجه ۳۵ درصد از اعتبارات آلايندگي کسر، و به صندوق ملي محيط زيست اختصاص يافت؛ در سال‌هاي گذشته نيز ۴۰ درصد از عوارض آلايندگي شهرداري آبادان به شهر مجاور اختصاص يافت.
وي همچنين ميزان پرداختي حقوق کارکنان و کارگران شهرداري آبادان در يک ماه را ۱۱۰ ميليارد ريال بيان کرد.

  
  

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان خوزستان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر خوزستان در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEK8vo4vXBkjfYhOqg
آخرين خبر خوزستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan_today